|

6 دیدار مهم پیش روی پرسپولیس

سرخ‌پوشان بعد از دیدار با صنعت نفت، در فاصله پنج روز باید به تهران سفر کنند و در بازی خانگی مقابل هوادار قرار بگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران با تغییر صدرنشین به پایان رسید؛ انتظار می‌رفت بعد از شکست در اهواز مقابل فولاد، شاگردان یحیی گل‌محمدی در دیداری خانگی بتوانند مقابل آلومینیوم اراک پیروز شوند و صدر جدول را همچنان در تسخیر خود داشته باشند؛ اما در یک بازی جنجالی و پرماجرا، سرخ‌پوشان پایتخت به یک امتیاز دیدار خانگی رسیدند تا سپاهان با یک برد پرگل خانگی بتواند صدرنشین لیگ شود و به سلطه پرسپولیس پایان بدهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شرق؛ یحیی گل‌محمدی بعد از پایان مسابقه با انجام صحبت‌های جنجالی مدعی شد که می‌خواهد تیمش را با بازیکنان امید در هفته‌های پیش‌رو به میدان بفرستد؛ اما محمد محمدی، معاون باشگاه پرسپولیس، ضمن حمایت قاطع از سرمربی پرسپولیس این بخش از صحبت‌های گل‌محمدی را احساسی خواند و مدعی شد که بعید می‌داند چنین اتفاقی رخ بدهد و انجام چنین کاری شدنی باشد.

سازمان لیگ برنامه مسابقات لیگ برتر تا پایان هفته بیست‌ودوم را اعلام کرده و احتمال دارد که تا پیش از فیفادی ماه مارس، مسابقات هفته بیست‌وسوم هم برنامه‌اش مشخص شود؛ اما فعلا براساس برنامه اعلام‌شده هم برای لیگ برتر و هم برای جام حذفی، شاگردان یحیی گل‌محمدی در فاصله ۲۹ روز آینده باید پنج بازی مهم انجام بدهند که نتایج آن می‌تواند نقش پررنگی در رسیدن سرخ‌پوشان پایتخت به قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی داشته باشد. شاگردان گل‌محمدی در گام نخست بعد از یک باخت و یک تساوی، چهارشنبه نوزدهم بهمن‌ماه در آبادان مقابل تیم پایین‌جدولی صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرند که برای بقا در لیگ بیست‌ودوم تلاش می‌کند. نکته امیدوارکننده برای سرخ‌پوشان پایتخت عملکرد ضعیف صنعت نفت در خانه است که هیچ‌گاه در فصل جاری به پیروزی نرسیده و باید دید شاگردان ادسون تاوارس در مقابل پرافتخارترین تیم لیگ چه عملکردی خواهند داشت.

سرخ‌پوشان پایتخت بعد از مصاف با صنعت نفت آبادان، در فاصله پنج روز باید به تهران سفر کنند و در دیداری خانگی برابر هوادار تهران قرار بگیرند؛ تیمی که در هفته‌های اخیر سخت‌کوش و شکست‌ناپذیر خودش را نشان داده و توانسته در هفت بازی لیگ برتر و جام حذفی بدون شکست باشد. بعد از انجام دیدار با هوادار، نوبت به انجام دیدار سرنوشت‌ساز پرسپولیس با سپاهان در جام حذفی می‌رسد؛ مسابقه‌ای که طبق برنامه سازمان لیگ سوم اسفندماه برگزار خواهد شد. پرسپولیس که رؤیای دبل قهرمانی را در فصل جاری دارد، باید در اصفهان برابر حریف سنتی‌اش قرار بگیرد و باید دید از بین دو تیم مدعی فوتبال ایران کدام‌یک می‌توانند به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کنند. بعد از مصاف در جام حذفی، سرخ‌پوشان پایتخت در فاصله‌ای پنج‌روزه از دیدار با سپاهان، در خانه باید برابر نفت مسجدسلیمان قرار بگیرند؛ تیمی که در دو هفته اخیر با هدایت رضا عنایتی شکست نخورده و در دور رفت هم شاگردان گل‌محمدی به‌سختی توانستند قعرنشین لیگ را شکست بدهند.

تراکتور، تنها تیمی بود که توانست در نیم‌فصل نخست پرسپولیس را در تهران شکست بدهد و حالا شاگردان یحیی گل‌محمدی باید خود را مهیای سفر به تبریز کنند و ۲۹ روز دیگر در تبریز برابر تراکتور در یک دیدار انتقامی به میدان بروند. هنوز سازمان لیگ برنامه هفته بیست‌وسوم را اعلام نکرده؛ اما اگر قرار به برگزاری رقابت‌های این هفته پیش از آغاز فیفادی ماه مارس باشد، شاگردان گل‌محمدی باید قبل از تعطیلات نوروز یک بازی سرنوشت‌ساز دیگر را هم برگزار کنند. سرخ‌پوشان پایتخت بعد از تقابل با تراکتور در تبریز، باید مقابل سپاهان در خانه در لیگ برتر قرار بگیرند که زمان برگزاری این مسابقه مشخص نیست؛ اما احتمالا پیش از آغاز سال ۱۴۰۲ خواهد بود. با توجه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ و احتمال درنظر گرفتن برگزاری دیدار پرسپولیس - سپاهان در لیگ برتر، می‌توان گفت که پرسپولیسی‌ها شش بازی مهم و حیاتی را در مقابل خود می‌بینند که نتایج این شش بازی می‌تواند نقش پررنگی در تعیین سرنوشت قهرمانی سرخ‌پوشان پایتخت هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها