|

بمب آلمانی در راه استقلال!

علی امیری، قائم مقام استقلال ، از توافق این باشگاه با یک هافبک خارجی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

مدیران استقلال در روزهای گذشته سخت در تلاش بوده‌اند تا با جذب یک بازیکن خارجی، جای خالی سیاوش یزدانی را در فهرست بازیکنان بزرگسال خود پر کنند. در ابتدا گفته می‌شد که آبی‌ها در پی جذب ریکاردو آلوز هستند، اما در نهایت او قراردادش را با تراکتور تمدید کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از این تیتر؛ حالا علی امیری، قائم مقام باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با برنامه شب‌های فوتبالی، از توافق با یک بازیکن خارجی خبر می‌دهد. او در پاسخ به سؤال مجری برنامه درخصوص آخرین روند مذاکرات گفت: یک بازیکن هست که خود آقای فتح‌الله‌زاده شخصا با ایشان مذاکره کرد و ان‌شاءالله ظرف چند روز آینده مشخص می‌شود.

قائم مقام استقلال درباره پست این بازیکن نیز گفت: او در پست هافبک نفوذی بازی می‌کند و ریتم‌دهنده طراح است. بازیکن موردنظر، بازیکن آزاد است. ان‌شاءالله که ظرف چند روز آینده وارد ایران می‌شود و تست‌های پزشکی را پشت سر می‌گذارد و قرارداد نهایی امضا می‌شود.

او درباره اینکه بازیکن خارجی آبی‌ها در لیگ ترکیه بازی می‌کند یا خیر، گفت: نه. اجازه بدهید تا قرارداد رسما به امضا برسد. واقعا بازیکن باکیفیتی است و روی او کار شد و زحمت کشیده شد.

امیری در پایان و در مورد اینکه آیا پنجره تیم باز است و آنها مشکلی برای جذب بازیکن خارجی ندارند، پاسخ داد: پس از اینکه مطالبات پین و میلیچ پرداخت گردید، پنجره استقلال باز شده است. فیفا نیز نامه را داده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها