|

(عکس) نمودار مرحله حذفی جام جهانی قطر؛ تیم های شگفتی‌ساز!

کابوس جام جهانی 2018 روسیه به سراغ آلمان رفت تا روزهای بد این تیم ادامه دار شده باشد.

لینک کوتاه کپی شد

کنایه‌آمیز اینکه آلمانی‌ها تصور می‌کردند قرار است امشب را با صعود به عنوان تیم دوم و رویارویی با مراکش به پایان برسانند و به حریفان خود بابت این قرعه ساده کنایه بزنند اما هیچ‌چیز آنطور که آلمان میخواست پیش نرفت تا ساعاتی بعد از بلژیک، یک مدعی قهرمانی دیگر هم کنار برود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ به این ترتیب دو تیم دیگر مرحله حذفی نیز مشخص شدند تا آسیا نیز دو نماینده در یک هشتم نهایی داشته باشد؛ نمایندگانی که جاه‌طلبی خود را در مقابل کرواسی و آرژانتین دنبال می‌کنند و امیدوارند پرچم قاره را همچنان بالا نگه دارند.

چهار تیم دیگر این جدول ۲۴ ساعت بعد و در حالی مشخص خواهند شد که برزیل و پرتغال صعود خود را قطعی کرده‌اند. حالا سلسائو امیدوار است با صدرنشینی به استقبال تیمی نظیر غنا، اروگوئه یا کره‌جنوبی برود و سپس به انتظار تیم پیروز کرواسی و ژاپن بنشیند.

از آن سو اما پرتغال در صورت صدرنشینی، کار دشواری خواهد داشت و با پیروزی در دیدار یک هشتم، باید به مصاف برنده اسپانیا و مراکش برود.

جام جهانی ۲۰۲۲ که با شگفتی شکست آلمان و آرژانتین آغاز شد و باخت فرانسه را در خود داشت، همچنان نتایج تعجب‌برانگیزی را در خود دارد؛ نتایجی که یکی از غیرقابل پیش‌بینی‌ترین نمودارهای ممکن را پدید آورده است.

جام جهانی 2022 قطر , جام جهانی قطر ,

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها