|

ترکیب احتمالی فولاد برای دیدار با استقلال

استقلال و فولاد در شرایطی امروز به دیدار هم می‌روند که همه در انتظار جدال وریا با تیم سابقش هستند.

لینک کوتاه کپی شد

در یکی از دیدارهای بزرگ هفته هشتم، استقلال در استادیوم آزادی تهران میزبان فولاد خواهد بود. شاگردان نکونام پس از 2 تساوی پیاپی برابر مس رفسنجان و مس کرمان، امروز باید با مدافع عنوان قهرمانی دیدار کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ انتظار می‌رود که سرمربی جوان خوزستانی‌ها برای بازی امروز، تغییراتی را در ترکیب تیم ایجاد کند؛ اما علامت سؤال اصلی درباره یازده مرد منتخب نکو، حضور ثابت یا نیمکت‌نشینی وریا غفوری است.

* کریستوفر کنت در تمام بازی‌های این فصل برای فولاد بازی کرده و طبیعتاً در دیدار مهم امروز نیز، نکونام قصد دارد تا از او استفاده کند. این دروازه‌بان فصل قبل و با لباس سپاهان، در استادیوم آزادی برابر استقلال قرار گرفت و تیمش با یک گل شکست خورد و اکنون به دنبال جبران آن ناکامی است.

‌* فولاد یک دیدار معوقه با ملوان دارد و تاکنون 6 بازی را در لیگ امسال انجام داده که در تمامی این 6 مسابقه، موسی کولیبالی و عارف آقاسی زوج خط دفاعی قرمزپوشان بوده‌اند. بدون شک امروز نیز این 2 بازیکن در قلب دفاع فولاد بازی خواهند کرد. تقابل آقاسی با تیم سابقش نیز جالب‌توجه خواهد بود.

* مهدی شیری و سعید آقایی بازیکنان سابق پرسپولیس هستند که امروز باید برابر استقلال بازی کنند. شیری در دیدار برگشت فصل قبل تجربه تقابل با آبی‌پوشان را داشت و امروز نیز آقایی پس از تجربه چند دربی پایتخت، با پیراهن فولاد برابر استقلال بازی می‌کند. این 2 بازیکن نیز در 6 دیدار امسال فولاد، از ابتدا به میدان رفته‌اند تا ترکیب چهار نفره خط دفاعی فولاد ثابت و دست‌نخورده باشد.

* نکونام تیمش را با چینش 4321 وارد زمین می‌کند. تمرکز تیم او در خط میانی است. جایی که این ترکیب سه نفره در پست هافبک، بارها دچار تغییر شده است. حمید بوحمدان، بازیکن باتجربه فولادی‌ها، در بازی امروز تقابل سختی با بازیکنان استقلال خواهد داشت.

نکونام می‌تواند از بازیکنان متعددی در کنار بوحمدان استفاده کند. در دیدار آخر برابر مس کرمان، دژاگه و پاتوسی در خط میانی بازی کردند؛ اما از آنجایی‌که این دیدار خارج از خانه و برابر استقلال برگزار می‌شود، نکونام محتاط‌تر وارد زمین شده و محمد آبشک را در کنار آیاندا پاتوسی به زمین مسابقه خواهد فرستاد.

* نکونام در 6 بازی گذشته از وریا غفوری، ساسان انصاری و علیرضا کوشکی در پست وینگر راست استفاده کرده است. احسان پهلوان، علیرضا کوشکی و مجید علیاری نیز در پست وینگر چپ به کار گرفته شده‌اند. حالا باید از میان این نفرات، یک بازیکن در سمت راست و یکی نیز در سمت چپ بازی کند.

حضور پهلوان در بازی مسجل است؛ اما ابهام اصلی درباره پست وینگر راست است. باید دید نکونام ترجیح می‌دهد از همان ثانیه اول بازی وریا را به میدان بفرستد یا ساسان انصاری در این پست بازی می‌کند.

* علیاری، امید اول گلزنی فولاد در این بازی خواهد بود. مهاجم فصل قبل مس رفسنجان در تمامی بازی‌های امسال از ابتدا به میدان رفته و نکونام نشان داده که اعتقاد خاصی به سبک بازی او دارد.

ترکیب احتمالی فولاد برای بازی با استقلال:

کریستوفر کنت – موسی کولیبالی – عارف آقاسی – مهدی شیری – سعید آقایی – حمید بوحمدان – محمد آبشک – آیاندا پاتوسی – ساسان انصاری – احسان پهلوان – مجید علیاری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها