|

پرسپولیس در فکر بهترین خط حمله لیگ!

نساجی مازندران با به ثمر رساندن 4 گل در بازی دیروز، عنوان بهترین خط حمله را مال خود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

تا قبل از تعطیلات فیفا دی و در پایان هفته ششم پرسپولیس با به ثمر رساندن 8 گل به همراه گل گهر بهترین خط حمله لیگ را داشتند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ گلزنی و پیروزی های پیاپی پرسپولیس و همین طور تعداد کم گلهای دریافتی سرخ ها باعث شد پرسپولیس علاوه بر داشتن بهترین تفاضل لیگ، بهترین خط حمله را نیز مال خود کرده باشد.

اما با شروع لیگ و هفته هفتم و نتایجی که در چند بازی دیروز رقم خورد، نه تنها عنوان بهترین خط حمله از پرسپولیس گرفته شد بلکه یحیی گل محمدی و شاگردانش کار سختی برای بازپس گیری این جایگاه خواهند داشت.

استقلال دیروز 2 گل به گل گهر زد تا 9 گله شود و البته با تک گلی که دریافت کرد تعداد گل های دریافتی اش به عدد 5 رسید. گل گهر نیز که تا قبل از تعطیلات به همراه پرسپولیس بهترین خط حمله را داشت، در رویارویی دیروزش با استقلال تنها یک گل به ثمر رساند و با دو گل دریافتی شکست سختی خورد تا با 9 گل زده و 7 گل خورده به تفاضل گل 2+ دست پیدا کند.

اما بهترین نتیجه را نساجی گرفت و در خانه با 4 گل نفت آبادان راشکست داد تا با 11 گل زده بهترین خط حمله لیگ را تا به این جای کار مال خود کرده باشد. از این رو پرسپولیس برای بازپس گیری این عنوان باید امروز سه گل به تراکتور بزند که قطعا کار بسیار سختی است.

البته که هنوز هفته های زیادی از لیگ پیش روی تیم هاست و این عناوین قطعا دست به دست خواهد شد اما در حالت طبیعی با توجه به بازی های سخت پرسپولیس در هفته های پیش رو مقابل تراکتور، سپاهان و مس قطعا شاگردان یحیی کار دشواری پیش رو خواهند داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها