|

پس از لوکادیا، بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از انگلیس می آید!

شنیده شده است باشگاه پرسپولیس پس از جذب لوکادیا همچنان به دنبال جذب یک مهاجم دیگر هست.

لینک کوتاه کپی شد
1

در حالی که پرسپولیس به سختی و بعد از دو ماه تلاش تازه موفق شده یک مهاجم خارجی جذب کند و برخی نگرانی‌ها در مورد کیفیت خط حمله تیمش را کم کند حالا صحبت از جذب یک گزینه خارجی دیگر برای خط حمله است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ در حالی که تمیروف در تیم پرسپولیس ماندنی شده شایعاتی شنیده می‌شود که پس از بازی با ذوب‌آهن سرمربی پرسپولیس در تصمیم قبلی خود تجدید نظر کرده است و احتمال دارد گل‌محمدی خواهان جذب مهاجم دیگری باشد. گویا گل‌محمدی دست به انتخاب هم زده و باشگاه در حال مذاکره با گزینه مدنظر است. دیروز برخی منابع خبر دادند گزینه مد نظر یحیی در لیگ دسته اول انگلیس بازی می‌کرده و کیفیت خوبی هم دارد.

این شایعه از آنجا شکل گرفت که تمیروف در بازی با ذوب‌آهن نمایش ضعیفی داشت و هجمه تازه‌ای در فضای مجازی علیه این بازیکن ازبک شکل گرفت و گویا به همین دلیل یحیی گل‌محمدی طی ۲۴ساعت اخیر به این جمع‌بندی رسید که مهاجم جدیدی را جایگزین تمیروف کند.

در عین حال خبیری عضو تازه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه شنیده می‌شود گل‌محمدی درخواست جذب یک مهاجم دیگر هم دارد، گفت: «اگر آقای گل‌محمدی به‌عنوان نفر اول کادرفنی نیازی داشته باشد به آقای درویش اعلام می‌کند و وظیفه ما هم در هیأت مدیره حمایت است. ما آمدیم که کمک کنیم و کنار سرمربی و مدیرعامل هستیم و قطعاً هر نیازی باشد با تمام وجود کمک می‌کنیم تا اتفاق بیفتد.  فکر می‌کنم تیم تقریباً تکمیل است اما اگر بعد از اضافه شدن لوکادیا، آقا یحیی مهاجم دیگری هم بخواهد آقای درویش و دوستان مدیریت می‌کنند تا این نیاز سرمربی اجابت شود. ما با همه وجود در خدمت هستیم تا پرسپولیس کمبودی نداشته باشد.»

به نظر می‌رسد اگر این مسأله صحت داشته باشد باشگاه پرسپولیس مثل مسأله جذب لوکادیا در سکوت خبری و کاملاً سکرت آن را پیش می‌برد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها