|

دو خبر تازه از نقل و انتقالات پرسپولیس دوشنبه 17 مرداد؛ مهاجم مشخص شد؟!

مدیر عامل پرسپولیس با وجود گذشت دو ماه از نقل و انتقالات همچنان به گل‌ محمدی اطمینان می دهد مهاجم خارجی جذب خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال از ۲۳ خردادماه گذشته در حالی آغاز شد که حضور پررنگ پرسپولیس در روزهای نخست هیجان هواداران این تیم را به همراه داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ بازگشت علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی با جذب مهره‌هایی همچون مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، محمدمهدی احمدی و سینا اسدبیگی همراه شد تا طرفداران پرسپولیس خط و نشان قهرمانی برای رقیبان بکشند.

با این حال هرچه از زمان نقل و انتقالات گذشت شور و حرارت این باشگاه در جذب مهاجمان مورد نظر یحیی گل محمدی نیز کم شد تا جایی‌که رضا درویش پس از گذشت نزدیک به دو ماه همچنان از خرید مهاجم خارجی مورد نظر سرمربی تیم باز مانده است.

درویش که قرار بود در همان روزهای نخست با جذب گزینه‌های داخلی و خارجی، خط آتش پرسپولیس را تکمیل کند با بحرانی عجیب روبرو شد تا حمایت تبدیل به انتقاد از سوی همان هواداران شود. مدیرعامل باشگاه همچون دو ماه قبل قطعی بودن جذب مهاجم خارجی این تیم را به یحیی گل محمدی اعلام می‌کند. جذب مهاجم خارجی پرسپولیس در حالی تبدیل به بحث همیشگی چند ماه گذشته پرسپولیس شده است که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است اما درویش وعده داده است دو روز مانده به شروع بازی‌های لیگ برتر او را قطعاً جذب خواهد کرد.

باید دید وعده درویش پس از گذشت دو ماه قطعی می‌شود یا همچنان یحیی گل محمدی باید منتظر حضور مورد نظر خود در تمرینات شود.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان شنبه ۲۱ مردادماه نخستین بازی فصل خود را در لیگ برتر بیست و دوم برگزار می‌کنند.

هنوز آینده شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی در پرسپولیس مشخص نیست

شرزود تمیروف مهاجم ازبک پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی سال قبل به پرسپولیس اضافه شد.

تمیروف که با پرسپولیس قرارداد دارد، آینده نامشخصی در پرسپولیس دارد و با وجود شرکت در تمرینات تیمش، مشخص نیست فصل بعد هم در پرسپولیس خواهد ماند یا خیر. این بازیکن ازبک که چند تیم لیگ برتری را خواهان خود می‌بیند، منتظر نظر نهایی یحیی گل‌محمدی است تا تکلیفش مشخص شود.

سرمربی پرسپولیس هم تنها در صورتی اجازه خروج را به تمیروف خواهد داد که مهاجم خارجی جذب پرسپولیس شود. در صورتیکه مهاجم مدنظر یحیی خریداری شود، او مشکلی با رفتن تمیروف نخواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها