|

لیونل مسی در پاریس ماندگار شد؟!

مسئولان پاری سن ژرمن می خواهند به زودی پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله و تا تابستان سال 2024 را به مسی ارائه دهند.

لینک کوتاه کپی شد

علیرغم عملکرد ضعیف لیونل مسی در فصل 2021-2022 و شدت گرفتن انتقادات از این بازیکن آرژانتینی در فرانسه، مدیران باشگاه پاری سن ژرمن معتقدند لیونل مسی مسی می تواند در سال پیش رو بهترین سطح خود را در این تیم به نمایش بگذارد و همه به درخشش مسی امیدوارند هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ حالا نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد پاری سن ژرمن پیشنهاد تمدید قرارداد لیونل مسی برای یک سال دیگر و تا ژوئن سال 2024 را به زودی و رسما به این بازیکن ارائه خواهد داد.

لئو مسی سال گذشته بدترین فصل خود در 15 سال اخیر در لیگ قهرمانان اروپا را پشت سر گذاشت و در مجموع در فصل اول حضور در فرانسه کارنامه 11 گل و 15 پاس گل در 34 بازی را به ثبت رساند. اما ناصر الخلیفی معتقد است این فصل لیونل مسی عملکرد درخشانی در پاری سن ژرمن ارائه می دهد و به این باشگاه برای فتح لیگ قهرمانان کمک خواهد کرد. 

به نظر می رسد خود این ستاره آرژانتینی نیز از انگیزه بالایی برای درخشش برخوردار بوده و حتی یک هفته پیش از اتمام مهلت تعطیلات، خود را برای اردوی پیش فصل به کمپ باشگاه پاری سن ژرمن رسانده است.

قرارداد لیونل مسی با این تیم در تابستان سال 2023 تمام می شود و او از اول ژانویه سال بعد مختار به توافق با هر تیمی است. اما پاری سن ژرمن قصد دارد به مدت یک فصل دیگر قرارداد لیونل مسی را تمدید کند و مذاکرات رسمی بین طرفین احتمالا به زودی آغاز خواهد شد.

البته خود لیونل مسی قصد دارد تا پایان جام جهانی قطر صبر کرده و بعد از این تورنمنت برای آینده خود تصمیم بگیرد. اما چندی قبل ناصر الخلیفی خبر از درآمدزایی هنگفت پاری سن ژرمن و کسب 700 میلیون یورو در یک سال اخیر خبر داد و بی تردید حضور لیونل مسی در این باشگاه نقش مهمی در این رقم قابل توجه داشته است. ورود لیونل مسی به پاریس 10 قرارداد اسپانسری جدید به همراه داشت، اما فارغ از این موارد باشگاه احساس می کند هنوز روزهای درخشان مسی در پاری سن ژرمن آغاز نشده و او می تواند حداقل دو سال دیگر در ترکیب این تیم مفید واقع شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها