|

دو مهاجم خارجی در فهرست یحیی!

سرمربی پرسپولیس: در پست هافبک دفاعی به یک بازیکن نیاز داریم و برای این پست درخواست تمدید با اسدی را هم داده‌ ام.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی درباره زمان شروع تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید، : قرار بود تمرینات را شروع کنیم، اما به دلیل تکمیل نبودن تیم، شروع کار به تعویق افتاد. برخی نفرات کادر تیم هنوز در تهران نیستند و صبر می‌کنیم با حضور آن‌ها تیم تکمیل شود و بعد استارت بزنیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ گل محمدی درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تاکید کرد: از آقای درویش و همه مدیران باشگاه تشکر می‌کنم که تا به اینجا زحمات زیادی کشیده‌اند و همانطور که قبلا گفتم شروع خوبی در نقل و انتقالات داشتیم، اما هنوز کار برای ما تمام نشده و در بعضی از پست‌ها نیاز مبرم به بازیکن داریم. امیدوارم که در این چند روز در این بخش هم کار به خوبی پیش برود.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که در چه پست‌هایی به بازیکن نیاز دارید؟ گفت: قبلا هم گفته بودم که یک مهاجم داخلی و یک خارجی می‌خواهیم. اکنون با جذب نشدن گزینه‌های داخلی، دو مهاجم خارجی می‌خواهیم. در پست هافبک دفاعی هم به یک بازیکن نیاز داریم و برای این پست درخواست تمدید با رضا اسدی را دادم. یکی دیگر از دلایل تأخیر در شروع تمرینات همین بود که هنوز این بازیکنان جذب نشده‌اند و دوست داریم که همه تیم در آغاز تمرین کنار هم باشند و بدنسازی را با ترکیب کامل بازیکنان شروع کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها