|

خبر های نقل و انتقالاتی پرسپولیس از زبان معاون ورزشی این باشگاه

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس: مشکلی برای تمدید قرارداد بازیکنان داخلی تیم نداریم.

لینک کوتاه کپی شد

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره دلیل حضور در فدراسیون فوتبال گفت: امروز بابت مسائل مالی مربوط به دوران حضورم در تیم امید به فدراسیون فوتبال آمدم. من به همراه آقایان مهدوی کیا و شریفی پور در تیم امید دریافتی داشته ایم. همچنین قرار است بخشی از مطالبات دستیار خارجی آقای مهدوی کیا نیز پس از اردوی ازبکستان پرداختی وجود داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ او در خصوص حضور سعید آقایی و امید عالیشاه به دلیل اتفاقات مربوط به دیدار نیمه تمام پرسپولیس و تراکتور تبریز یادآور شد: در امروز در جریان حضور عالیشاه و سعید آقایی بودیم. ضمن اینکه دوشنبه هم آقای پیروانی در جلسه حاضر خواهند شد.

محمدی درباره رأی احتمالی این دیدار تاکید کرد: اتفاقات بازی با تراکتور هیچ جای دفاعی برای آنها نمی‌گذاشت. دلایلی که باشگاه تراکتور معرفی کرد کافی نبود. داور مسابقه اعلام کرد قرار نبود بازی مجدد برگزار شود. گفته بودند ما حاضریم بازی کنیم اما در همان دقایقی که داور اعلام کرده بود بازیکنانمان مشغول گرفتن دوش حمام و خوردن غذا بودند.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره احتمال عدم حضور ملی‌پوشان در هفته پایانی لیگ برتر تصریح کرد: شاید این دیدگاه فدراسیون باشد. به هر حال این موضوع بستگی به نظر مربیان تیم دارد. با آنها صحبت می‌کنیم و اگر قرار باشد با در اختیار قراردادن بازیکنانمان به تیم ملی کمک کنیم حتما این کار را خواهیم کرد.

وی درباره احتمال تمدید قرارداد میلاد سرلک گفت: با بازیکنانی که در باشگاه هستند به توافقات خوبی رسیدیم و هیچ مشکلی نداریم.

محمدی با اشاره به اینکه یحیی گل محمدی هیچ لیست خرید و مازادی نداده است با امتناع از صحبت درباره جذب علیرضا بیرانوند و مرتضی پور علی گنجی گفت: با میلاد زکی‌پور هیچ صحبتی نشده است.

معاون ورزشی باشگاه درباره احتمال تغییر در کادر فنی پرسپولیس خاطرنشان کرد: حضور مربیان جدید به نظر آقای گل محمدی ربط دارد. ما کمک می‌کنیم آنچه مد نظر سرمربی است تأمین شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها