|

کُری بازیکن تراکتور برای پرسپولیس

مدافع تراکتور می‌گوید از دیدار جلوی هواداران تراکتور لذت می‌برد.

لینک کوتاه کپی شد

آرش قادری مدافع تیم تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار ما راجع به دیدار مقابل ذوب آهن گفت: بازی خیلی سختی بود و ذوب آهن هم تیم خوبی نشان داد. اما ما سعی کردیم که از این بازی حتما دست پر خارج شویم و آقای ساغلام هم بر اهمیت این بازی تاکید کرده بود و خداراشکر که یک امتیاز گرفتیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او در مورد دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: اول این را بگویم که خیلی خوشحالم تماشاگران در این بازی حضور خواهند داشت و آنها انگیزه زیادی به ما می‌دهند و در دو مسابقه‌ای که تماشاگران بودند هم توانستیم برنده شویم و امیدوارم این اتفاق دوباره رخ بدهد. بعد اینکه با تمام احترام به تیم پرسپولیس ما از این بازی فقط سه امتیاز می‌خواهیم.

وی در مورد بازی مقابل تماشاگران عنوان کرد: من سال‌های پیش مقابل تماشاگران تراکتور بازی کردم و می‌دانم چقدر این کار دشوار است. خوشحالم که حالا آنها را به‌عنوان حامی دارم و واقعا بازی جلوی آنها حس و حال دیگری دارد.

قادری درباره کار کردن با ساغلام گفت: آقای ساغلام مربی بزرگ و منضبطی است و در این مدت از نظر تاکتیکی هم تیم را ارتقا داده و فکر می‌کنم اگر بمانند سال بعد مدعی خواهیم بود.

مدافع تراکتور درباره بازی با سه دفاع گفت: من قبل از اینکه به تراکتور بیایم در تیم سیستم بازی کردم و با آن آشنا هستم. این فصل آقای سولدو هم همین چینش را انتخاب کرد و مشکلی با آن ندارم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها