|

لواندوفسکی نارضایتی تر از همیشه!

به نظر می‌رسد اولین جلسه بین پینی زهاوی و سران بایرن مونیخ نتیجه‌ای در بر نداشته است و فعلا دو طرف تنها مواضع خود را مشخص کرده‌اند

لینک کوتاه کپی شد

حواشی تمدید قرارداد روبرت لواندوفسکی هفته‌هاست که پیرامون باشگاه بایرن مونیخ جریان دارد و هر دو طرف بالاخره روز گذشته مذاکرات را با یکدیگر شروع کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به گفته بیلد، حسن صالح حمیدزیچ و اولیور کان روز گذشته در مونیخ با پینی زهاوی بدون حضور خود لواندوفسکی دیدار کردند و این جلسه تقریبا دو و نیم ساعت به طول انجامید. جو خوبی بر مذاکرات حکم‌فرما بود اما در این جلسه هر دو طرف به نتیجه نهایی نرسیدند.  بایرن مونیخ به پینی زهاوی اعلام کرد که حاضر به فروش لواندوفسکی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو نیستند.

حال با توجه به این موضوع در بدترین سناریو ممکن، لواندوفسکی سال آینده بایرن مونیخ را به صورت آزاد ترک خواهد کرد. ولی این آخرین جلسه بین مدیران بایرن با پینی زهاوی نبود و جلسه‌های دیگری نیز برنامه‌ریزی شده‌اند. ب ا این حال روبرت لواندوفسکی از خروجی این جلسه ناراضی است. این بازیکن می‌خواهد در همین فصل با باشگاه به یک راه‌حل قطعی در مورد آینده خود برسد. لواندوفسکی در این تابستان و نه در سال آینده تمایل به ترک بایرن مونیخ دارد. در این بین باشگاه هم نمی‌‌خواهد لواندوفسکی را از دست بدهد.

همچنین به نقل از اشپورت آینس، در این جلسه سران بایرن مونیخ به زهاوی گفتند تنها زمانی حاضر به فروش لواندوفسکی در این پنجره خواهند شد که مبلغ زیادی برای خرید او پرداخت شود و جایگزین مناسبی برای این بازیکن وجود داشته باشد. زهاوی نیز تاکید کرد که کل بسته تمدید قرارداد (مدت قرارداد و میزان حقوق) باید طبق خواسته‌های آن‌ها باشد مگرنه لواندوفسکی این باشگاه را ترک خواهد کرد. باواریایی‌ها با اینکه قصد تمدید قرارداد لواندوفسکی را دارند اما نمی‌خواهند اینکار را به هر قیمتی انجام دهند. لواندوفسکی در حال حاضر حدود 25 میلیون یورو (سقف حقوقی باشگاه بایرن مونیخ) درآمد دارد و باشگاه نمی‌تواند بیش از این حقوقش را افزایش دهد. هر دو طرف در این جلسه به نتیجه نهایی نرسیدند و به همین خاطر جلسه دیگری نیز به‌زودی برگزار خواهد شد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی