|

بایرن در انتظار پیشنهاد رسمی بارسلونا

مدیران بایرن منتظرند تا ایجنت لواندوفسکی پیشنهاد رسمی بارسلونا را به آنها ارائه دهد.

لینک کوتاه کپی شد

بر کسی پوشیده نیست که رابرت لواندوفسکی پس از هشت فصل درخشش در بایرن و فتح تمامی جام ها قصد جدایی دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بی انگیزگی از بازی برای بایرن و اختلاف نظراتی که او با یولیان ناگلزمان سرمربی باشگاه دارد، مهمترین دلایل ستاره لهستانی برای جدایی هستند. او تا ژوئن 2023 قرارداد دارد و در روزهای اخیر مدیر اجرایی و مدیر ورزشی بایرن قاطعانه از ماندنی شدن او خبر دادند. برای بایرن مهم نیست که او تابستان سال بعد به عنوان بازیکن آزاد جدا شود و این به خصوص باعث آزردگی خاطر لواندوفسکی شده است. او انتظار دارد باشگاه به خواسته اش برای جدایی احترام بگذارد.

 

طبق ادعای بیلد، به احتمال فراوان، قرار است امروز نشستی بین پینی زاهاوی مدیر برنامه های لواندوفسکی و مدیران بایرن صورت بگیرد و دو طرف در مورد آینده ستاره لهستانی گفت و گو کنند. بیلد نوشته است که مدیران بایرن انتظار دارند تا زاهاوی در این جلسه، پیشنهاد رسمی بارسلونا را به آنها ارائه دهد. از هفته ها پیش بارسا با لواندوفسکی وارد مذاکره شده و قصد دارد هر طور شده این بازیکن را جذب کند. اخیرا خوان لاپورتا رئیس بارسا در صحبت با یکی از هواداران تایید کرد که جذب ارلینگ هالند به دلیل گران بودن او غیرممکن است ولی برای لواندوفسکی شانس خوبی خواهند داشت.

 

ستاره لهستانی پس از قهرمانی بایرن در بوندسلیگا گفت که به زودی نشستی با مدیران باشگاه خواهد داشت ولی مشخص نیست که نتیجه چه خواهد شد. اکنون باید دید خروجی مذاکره دو طرف چه خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی