|

مادر هوادار اوتیسمی تیم اورتون: پسرم نمی خواهد رونالدو را ببیند!

مادر هوادار اوتیسمی اورتون معتقد است نحوه برخورد مدیران منچستریونایتد در جریان برخورد رونالدو با پسرش، اوضاع را بدتر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

با گذشت چند روز از ماجرای شکسته شدن گوشی یک هوادار اوتیسمی باشگاه اورتون توسط کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی هنوز از حواشی این ماجرا رهایی پیدا نکرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ حالا سارا کلی، مادر پسری که کریستیانو رونالدو گوشی اش را شکاند، در تازه ترین گفتگوی خود با رسانه ها از نحوه مدیریت شرایط توسط مدیران منچستریونایتد و همچنین کریستیانو رونالدو انتقاد کرده است. او در این باره گفت: 

منچستریونایتد شرایط را بسیار بد مدیریت کرد و اگر بخواهم صادق باشم، آنها همه چیز را بدتر کردند. چیزی که من می بینم، اگر کسی به پسرم در خیابان حمله می کرد و سپس از ما می خواست با هم برای شام بیرون برویم، این کار را نمی کردیم. فقط چون او کریستیانو رونالدو است باید این کار را انجام دهیم؟ انگار ما باید به او لطف کنیم اما متاسفم ما به او مدیون نیستیم. محترمانه پیشنهاد منچستریونایتد را برای رفتن به ورزشگاه این تیم را رد کردیم چون جیک دوست ندارد به آنجا برود و دوست ندارد رونالدو را ببیند. او این را به وضوح به من گفته است.

او در ادامه گفت:

این حرف های من نیست. صحبت های پسرم است. این موضوع بیش از این که مرا تحت تاثیر قرار دهد او را تحت تاثیر قرار داده است. به همین خاطر همه چیز را به او سپرده ام تا تصمیم گیری کند. او نمی خواهد به ورزشگاه یونایتد برود و نمی خواهد رونالدو را ببیند. در حال حاضر می توانم فقط این را بگویم و حالا همه چیز در دستان پلیس است. 

در حال حاضر سازمان لیگ فوتبال انگلیس و پلیس مرسی ساید به طور جداگانه در حال بررسی این اتفاق هستند و این امکان وجود دارد کریستیانو رونالدو با محرومیت و جریمه هایی رو به رو شود. 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی