|

مهدوی‌کیا رقم قراردادش را کاهش داد و ماندگار شد

فدراسیون فوتبال بعد از تغییر و تحولات صورت گرفته تکلیف قرارداد مربیان تیم‌های ملی را روشن کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پس از عزل عزیزی خادم و سرپرستی میرشاد ماجدی، فدراسیون برای مشخص کردن وضعیت کادر فنی تیم زیر ۲۳ سال اقدام کرد که در وهله اول با مهدی مهدوی‌کیا مذاکراتی انجام داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ فدراسیون فوتبال در مذاکرات خود با سرمربی تیم زیر ۲۳ سال اعلام کرده مشکل مالی دارد و به همین دلیل خواهان کاهش رقم قرارداد مهدوی‌کیا شده است.

مهدوی‌کیا نیز پس از پیشنهاد فدراسیون اعلام کرده بحث او کمک به تیم زیر ۲۳ سال است و مسئله مالی اولویتش نیست و از همین‌رو حاضر به کاهش یک سوم قراردادش شد. این قرارداد به صورت ریالی تنظیم شده تا وضعیت کادر فنی تیم زیر ۲۳ سال نهایی شود.

همچنین قرار شد مهران شدیدی‌پور و یک مربی هلندی که پیش از این حضورش در تیم زیر ۲۳ سال نهایی شده بود به عنوان دستیاران مهدوی‌کیا حضور داشته باشند. در خصوص مربی بدنساز و مربی دروازه‌بان‌ها نیز توافق شده در زمان برگزاری اردوها و مسابقات، این مربیان به تیم زیر ۲۳ سال اضافه شوند.مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید ماند/ مدل جدید فدراسیون برای تقویت این تیموقتی دبیرکل فدراسیون فوتبال همه واقعیت را نگفت/ ماجرای قرارداد یورویی و ریالی مهدوی‌کیا چیست؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی