|

بازیکن جنجالی لیگ برتر را پلیس دستگیر کرد!

بازیکنی که در روزهای اخیر توسط کادر فنی کنار گذاشته شده بود، بدون اجازه از دیوار ملک یکی از آشنایان بالا رفته و بعد از دقایقی پلیس…

لینک کوتاه کپی شد

حاشیه های بازیکن پر ادعا که در روزهای اخیر توسط کادر فنی تیمش کنار گذاشته شده بود همچنان ادامه دارد، این بازیکن با ادعای مصدومیت و نداشتن تمرکز از بار جریمه تیمش فرار کرد، اما از گوشه و کنار آنچه به گوش می‌رسد صدای شاکیان و طلبکاران وی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اخیرا هم این بازیکن به شب گردی پرداخته و در ساعات پایانی شب اقدام به مزاحمت برای دوستان و آشنایان خود می کند که شکایاتی هم از ایشان ثبت شده است. این فرد بجای تمرکز بر زمین فوتبال،شب گردی و مزاحمت را جایگزین نموده و همیشه در زمان مشکلات پیش آمده از اعتبار و آبروی تیمش مایه می گذارد.

تازه‌ترین حاشیه پیش آمده از سمت این بازیکن به شامگاه دوشنبه برمی‌گردد که این فرد بدون اجازه از دیوار ملک یکی از آشنایان بالا رفته و پس از دقایقی توسط پلیس بازداشت شد که در ادامه با رضایت شاکی آزاد شد. موردی که باید مورد توجه تیم های لیگ برتری باشد، که شخصی که پرحاشیه و بدون داشتن سلامت فکری و عقلانی است جایی در فوتبال حرفه‌ای ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها