|

بررسی آخرین وضعیت پرونده ویلموتس

همان طور که می دانید برای یک مرتبه دیگر رای پرونده مارک ویلموتس سرمربی پیشین تیم ملی به تاخیر افتاده است.

لینک کوتاه کپی شد

غلامرضا رفیعی، مشاور حقوقی رییس فدراسیون فوتبال درباره پرونده ویلموتس می‌گوید:

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ مطابق نامه ای که از CAS دریافت شده است، مهلت صدور رای دیوان حکمیت ورزش در پرونده مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی تا تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ (۸ بهمن ۱۴۰۰) تمدید شده است.

چرا رای این پرونده مدام از سوی دادگاه بین المللی ورزش به تاخیر می‌افتد؟ گفته می‌شود این دادگاه روی یک موضوع ابهام دارد و تا در این باره به قطعیت نرسد رای خود را صادر نخواهد کرد. فدراسیون فوتبال ایران به قرارداد خود با مربی بلژیکی پایان داد یا این مربی تصمیم گرفت به همکاری خود با تیم ملی پایان دهد. این رفتار خارج از مفاد قرارداد در رای نهایی تاثیر خواهد داشت.

اگر مارک ویلموتس حتی به بهانه تاخیر در دریافت دستمزد خود تصمیم به ترک تهران گرفته باشد بدین معنی است که یک طرفه به این همکاری پایان داده است و آن وقت دادگاه بین المللی ورزش رای را به فدراسیون فوتبال ایران خواهد داد. این دادگاه به حقانیت مارک ویلموتس روی این پرونده نرسیده است.

بر خلاف نظری که فیفا داشته است به این خاطر که فدراسیون فوتبال ایران دو میلیون یورو از دستمزد مارک ویلموتس را در ترکیه به این مربی پرداخت کرده است. دادگاه بین المللی ورزش با شاهدان زیادی در مورد این پرونده صحبت کرده است اما ترجیح می‌دهد برای صدور رای عادلانه در خصوص این پرونده باز هم به تحقیقات خود ادامه دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها