|

مدیرعامل تراکتور گزینه جدی مدیریت پرسپولیس!

صحبت‌هایی پیرامون مذاکره وزیر ورزش با محمد علیپور، مدیرعامل سابق باشگاه‌های تراکتور و نفت تهران برای مدیریت در باشگاه پرسپولیس مطرح شد.

لینک کوتاه کپی شد

در ادامه رایزنی‌های وزارت ورزش و جوانان برای انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، وزیر ورزش جلسه‌ای با مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتور برگزار کرده است.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان روز گذشته (شنبه) در گفت‌و‌گویی اعلام کرد: «پس از تقویت هیئت مدیره و برگزاری بازی دربی، نسبت به انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اقدام می‌شود». صحبت‌هایی که نشان داد وزارت ورزش عزم خود را برای انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را کرده و باید به زودی منتظر تغییرات در بدنه مدیریت سرخپوشان پایتخت باشیم.

پس از این اتفاق صحبت‌هایی پیرامون مذاکره وزیر ورزش با محمد علیپور، مدیرعامل سابق باشگاه‌های تراکتور و نفت تهران برای مدیریت در باشگاه پرسپولیس مطرح شد. پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد علیپور در روز‌های گذشته جلسه‌ای با حمید سجادی وزیر ورزش برگزار کرده و صحبت‌های ابتدایی برای حضور او در بدنه مدیریت باشگاه پرسپولیس انجام شده است.

با وجود صحبت‌هایی که انجام شد هیچ توافق قطعی برای حضور علیپور در باشگاه پرسپولیس انجام نشده است. قرار است در این زمینه بررسی‌های لازم از سوی وزارت ورزش انجام و تصمیم نهایی در خصوص اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گرفته شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها