|

آیا کیفیت بازی استقلال قبل از دربی افت کرده است؟

استقلال از لحاظ میزان کسب امتیاز افت کرده است، ولی بررسی دیدار های استقلال نشان می‌دهد کیفیت بازی این تیم در خط حمله افت کرده.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال مهیا می‌شود تا امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس برود و دربی حساس ۹۷ را برگزار کند. با این حال پیش از این بازی، عده‌ای اعتقاد دارند استقلال افت کرده و تیمی که در حدواندازه‌های قهرمانی باشد، نشان نداده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ این تحلیل برگرفته از نتایج استقلال در ۴ بازی اخیر در لیگ برتر ایران است که هر ۴ تا با مساوی تمام شده است. تیم فرهاد مجیدی بعد از کسب سه برد پی در پی در هفته‌های نخست، در ۴ بازی گذشته شان، مساوی کرده اند و از کسب سه امتیاز دیدارها، مدت هاست محروم مانده اند.

از این منظر، به نظر می‌رسد درست باشد و استقلال حداقل از لحاظ میزان امتیازگیری افت کرده است، ولی بررسی بازی‌های استقلال نشان می‌دهد کیفیت بازی این تیم در خط حمله با تعداد گل‌هایی که آن‌ها زده و امتیازاتی که گرفته اند همخوانی ندارد

به گواه سایت مرجع و آماری متریکا، هیچ تیمی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال ایران، نه پرسپولیس و نه حتی سپاهان، به اندازه استقلال خلق موقعیت نکرده است.

این تیم در این زمینه فعلا رکورددار است و فرهاد مجیدی با استناد به همین بند می‌گوید استقلال بهترین تیم لیگ ایران است. حالا آیا بهترین تیم لیگ ایران به زعم فرهاد مجیدی، امروز می‌تواند در دربی، طلسم ناکامی هایش در کسب برد را از بین ببرد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها