|

دوئل علیرضا حقیقی و قلعه‌نویی در سیرجان

گلر نساجی امروز در ترکیب تیمش به مصاف تیم فصل گذشته خود می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا حقیقی، گلر تیم فوتبال نساجی امروز در ترکیب اصلی تیمش به مصاف گل گهری خواهد رفت که فصل گذشته در آن حضور داشت و فصل پر فراز و نشیب و پر چالشی را در این تیم سپری کرد و حالا انگیزه‌های زیادی مقابل تیم سابقش خواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرآنلاین، حقیقی که پیش از رفتن به گل گهر هم در همین تیم نساجی عضویت داشت، فصل گذشته در چند دیدار حساس اشتباهات تاثیرگذاری داشت و همین موضوع باعث شد او در چند مقطع نیمکت نشین شود و قلعه‌نویی ترجیح دهد از مهرداد بشاگردی در ترکیب اصلی استفاده کند و این موضوع اختلافاتی میان طرفین شکل داد.

اگرچه حقیقی فصل را در جمع گل گهری‌ها به پایان رساند، ولی از مدت‌ها قبل مشخص بود در پایان فصل دیگر جایی در سیرجان نخواهد داشت و یکی از اولین نفراتی بود که جدایی‌اش قطعی شد و به نساجی برگشت و گل گهر هم محسن فروزان را از فولاد به خدمت گرفت و حسین اکبرمنادی هم که در سایپا عملکرد خوبی داشت به عنوان گلر دوم جذب این تیم شد تا خیال قلعه‌نویی از بابت دروازه راحت باشد.

امروز گل گهر به مصاف نساجی می‌رود و تقابل حقیقی با تیم سابقش از نکات جالب بازی است. اگرچه قلعه‌نویی به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را از کنار زمین هدایت کند، ولی این موضوع چیزی از انگیزه‌های حقیقی برای تقابل با تیم و سرمربی سابقش کم نمی‌کند. حقیقی هفته قبل عملکرد جالبی مقابل پرسپولیس نداشت و اشتباهش روی گل‌های حریف باعث شد انتقادات زیادی متوجه او شود و این موضوع انگیزه مضاعفی برای اوست تا در دیدار امروز هم توانایی‌هایش را به هم تیمی‌های سابق نشان داده و هم از بار انتقاداتی که بابت نمایش ضعیف مقابل پرسپولیس علیه او وجود دارد کم کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها