|

فرهاد مجیدی 3 سال در استقلال می ماند

فرهاد مجیدی و مصطفی آجرلو

قرارداد فرهاد مجیدی با استقلال به مدت 3 سال تمدید شد این موضوع پس از انجام مراحل اداری بار دیگر به طور رسمی اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

در جلسه مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال با مجیدی، سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در جهت تثبیت و حمایت از کادر فنی، در خصوص تمدید مدت قرارداد وی تا پایان فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ توافق حاصل شد. این موضوع پس از انجام مراحل اداری و قانونی بار دیگر به طور رسمی از سوی باشگاه استقلال اعلام خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز»، هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال روز جمعه، مصطفی آجورلو را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب کرد. همچنین پرویز مظلومی، محمد مومنی، مجتبی عبداللهی، مهدی افضلی و مصطفی آجورلو به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال منصوب شدند. پیش از این «احمد مددی» به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال فعالیت می‌کرد که چندی پیش با استعفای وی موافقت شد.

همچنین طی تفاهم صورت گرفته در جلسه مدیرعامل باشگاه استقلال با سرمربی تیم بزرگسالان، ضمن قدردانی از زحمات فرزاد مجیدی در حوزه مدیریت اجرایی، وی از این پس عضوی از کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان استقلال خواهد بود و با اعلام مدیرعامل باشگاه استقلال؛ جلال نصیری به عنوان مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال منصوب شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها