|

شروط مجیدی برای استقلال وخواسته هوادار از مجیدی

محمود فکری بعد از کسب نتایج ضعیف از استقلال استعفا داد و مجیدی از گزینه های اصلی استقلال است.

لینک کوتاه کپی شد

محمود فکری بعد از کسب نتایج ضعیف از استقلال استعفا داد و مجیدی یکی از گزینه های اصلی برای هدایت استقلال است. استقلال با هدایت فکری چندین بار به صدر جدول  رسید اما هیچگاه نتوانست صدرنشینی خود راحفظ کند و در پایان نیم فصل اول نه تنها صدرنشینی را از دست داد بلکه پایین تر از دو رقیب اصلی خود به ویژه پرسپولیس در رده سوم ایستاد و صدر جدول را به سرخپوشان پایتخت واگذار کرد.

این اتفاق را هواداران استقلال نتوانستند هضم کنند و انتقادها از فکری به اوج خود رسید. در همان موقع اخباری از تشکیل جلسه هیئت مدیره با فکری به بیرون مخابره شد اما هیچ یک از آنها تایید یا تکذیب نشد. به نظر می رسید که بازی با مس رفسنجان آخرین فرصت فکری بود و همان طور هم شد در روزی که اگر حسینی در درون دروازه نمی درخشید استقلال در این بازی هم شکست می خورد بعد از تساوی استقلال در این بازی و نمایش ناامیدکننده تیم صبر هیئت مدیره لبریز شد و بالاخره فکری از استقلال جدا شد.

قبل از جدایی فکری با توجه به نتایج به دست آمده نام چند گزینه برای هدایت استقلال به گوش می رسید که یکی از مهمترین آنها مجیدی بود. این مربی که چند پیشنهاد خوب هم داشت اما همه آنها را با بهانه های مختلف رد می کرد و با گذشت فصل و نتایج استقلال خود را بیش از هر موقع دیگر به استقلال نزدیک می دید. و چراغ سبز بعضی از اعضای هیئت مدیره و شاید مذاکرات پشت پرده هم بی دلیل نبود.

البته نحوه جدایی مجیدی از استقلال بی حاشیه نبود و او هر از گاهی خواسته جدیدی را مطرح می کرد که در آن موقع حساس تیم وارد بحران می شد و تبعات آن هم در فینال جام حذفی دیده شد. شنیده ها حاکی از آن است که مجیدی برای هدایت استقلال شروطی را مطرح کرده است که یکی از آنها اضافه شده محمد نوری فر به عنوان مدیر رسانه ای باشگاه است این موضوع شروع اختلاف مجیدی  با مدیرعامل سابق باشگاه بود که هیچ وقت به پایان نرسید و به احتمال زیاد این شرط را هیئت مدیره خواهند پذیرفت.

مجیدی که در فصل قبل تیم آماده استراماچونی را تحویل گرفته بود و تا آخرفصل با سیستم استرا ادامه داد اما در همان زمان هم از نبستن این تیم توسط خودش انتقاد می کرد حالا در این شرایط که استقلال شرایط خوبی ندارد به احتمال زیاد مجیدی بازهم لب به اعتراض خواهد گشود و شاید چه بسا بعد از مدتی شروط جدیدی را هم مطرح خواهد کرد. بالاخره استقلال در شرایط حساسی قرار دارد و باید دو طرف با هم نهایت همکاری داشته باشند و گرنه هواداران این تیم باید یک سال دیگر انتظار بکشند تا شاید قهرمانی این تیم در لیگ برتر را بعد از مدتها جشن بگیرند.

منبع: شفقنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها