|

ترکیب رسمی استقلال برای بازی مقابل نفت مسجد سلیمان

استقلال امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ از تیم نفت مسجد سلیمان میزبانی می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم استقلال امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از تیم نفت مسجد سلیمان میزبانی می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از رویداد24؛ تیم استقلال امروز در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵.۳۰ در ورزشگاه آزادی پذیرای نفت مسجد سلیمان است.

آبی‌پوشان ۳۳ امتیازی هفته گذشته با یک پیروزی سخت مقابل مس کرمان خود را دوباره به صف مدعیان بالای جدول اضافه کردند و شاگردان ریکاردو ساپینتو در غیاب این سرمربی پرتغالی به دلیل محرومیت انگیزه‌های زیادی برای برتری مقابل نفت مسجد سلیمان دارند.

بازگشت احتمالی سیدحسین حسینی به ترکیب اصلی، می‌تواند بهترین خبر برای تیم میزبان این نبرد باشد. غیبت کاپیتان استقلال در چند بازی گذشته، کاملا به چشم آمده است اما مهدی مهدی‌پور به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارد ضمن اینکه محمد حسین مرادمند نیز در ترکیب اصلی حضور نخواهد داشت.

آبی‌ها برای رسیدن به سومین برد متوالی در لیگ برتر، باید روبه‌روی رضا عنایتی و تیمش قرار بگیرند؛ روبه‌روی کسی که یکی از شاخص‌ترین چهره‌ها و بهترین گلزنان تاریخ باشگاه بوده است. عنایتی فصل گذشته در قامت سرمربی هوادار، روبه‌روی استقلال چندان موفق نبود اما این بار با انگیزه نجات نفت از خطر سقوط به این مسابقه قدم می‌گذارد. از زمان ورود او به این باشگاه هر دو بازی نفت مسجدسلیمان با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. دیدار رفت ۲تیم در مسجدسلیمان با تساوی تمام شد اما نفت آن روزها تیم به‌مراتب آماده‌تری بود و اصلا شباهتی به تیم‌های سقوط‌کننده نداشت. حالا اما هر کدام از مسابقه‌های لیگ برای این تیم به نبردی میان مرگ و زندگی تبدیل شده‌اند.

استقلال بعد از زدن ۷‌گل در ۲هفته اخیر لیگ برتر، روبه‌روی تیمی به زمین می‌رود که در ۶‌هفته متوالی موفق به گلزنی در لیگ برتر نشده است. این تیم در ۵‌نبرد آخرش با استقلال نیز شانسی برای باز کردن دروازه این تیم نداشته و حالا روبه‌روی یک طلسم بسیار مهم قرار می‌گیرد. پس از تجربه شکست مقابل تراکتور و سپاهان، چند مسابقه نسبتا ساده در تقویم استقلال قرار داشت تا این تیم خودش را در جدول بالا بکشد. به‌نظر می‌رسد مسابقه با نفت مسجدسلیمان سخت‌ترین بخش از این برنامه ساده برای استقلال باشد. آنها امروز مقابل تیمی به میدان می‌روند که به‌تازگی با شوک تغییر سرمربی روبه‌رو شده و این ۲هفته بعد از مدت‌ها، با بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش استحکام دفاعی قابل توجهی از خودش به نمایش گذاشته است.

اما کادر فنی استقلال برای این دیدار به احتمال فراوان از نفرات زیر استفاده خواهد کرد:

حسینی بعد از یک دوره غیبت و البته عملکرد نه چندان خوب علیرضا رضایی احتمالا دوباره در چارچوب دروازه آبی‌ها قرار بگیرد اما باتوجه به اخباری که تا این لحظه منتشر شده کاپیتان آبی‌ها همچنان مصدومیت دارد و ممکن است رضایی دوباره به ترکیب اصلی بازگردد.

رافائل سیلوا و عارف غلامی زوج میانی استقلال در قبل دفاع خواهند بود. کوین یامگا و جعفر سلمانی به ترتیب در کنار دو دفاع میانی در پست دفاع چپ و دفاع راست توپ می‌زنند.

روزبه چشمی انتخاب اصلی ساپینتو در پست هافبک دفاعی است و سعید مهری و آرش رضاوند جلوتر از این بازیکن در میانه میدان وظیفه بازیسازی آبی‌ها را به عهده خواهند گرفت.

محمد محبی و مهدی قایدی به عنوان بال‌های هجومی آبی‌ها در ترکیب قرار می‌گیرند و ارسلان مطهری به عنوان مهاجم هدف در خط حمله قرار خواهد گرفت.

ترکیب رسمی استقلال:

علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، مهدی قائدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها