|

پیش بینی بازار

پیش ‌بینی قیمت طلا امروز 13 اسفند 99

برای قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه 13 اسفند 99 چه پیش ‌بینی ‌هایی می‌شود؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز ، یک میلیون و ۶۵ هزار تومان معامله شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهارآزادی روز سه‌شنبه ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته شد. امروز برای قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه 13 اسفند 99 چه پیش ‌بینی ‌هایی می‌شود؟

ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در خصوص پیش بینی قیمت طلا امروز چهارشنبه 13 اسفند 99 می‌گوید قیمت طلا و سکه امروز تغییر نمی‌کند و احتمالا نرخ آن مشابه دیروز است. در این مورد دنیای اقتصاد هم نوشت: یکی از عوامل نزول سکه، ماندن اونس طلا زیر خط حساس هزار و ۷۵۰ دلاری تا‌ ساعت ۴ بعدازظهر روز سه‌شنبه بود. به گفته برخی تحلیل گران بازار سکه، در چهارمین روز هفته، اونس طلا توانست مرز هزار و ۷۰۰ دلاری را حفظ کند ولی این موضوع برای بازیگران بازار سکه کافی نبود.

از نگاه آنها تا‌ زمانی که اونس طلا زیر خط هزار و ۷۵۰ دلاری نوسان کند، احتمال ریزش دوباره در این بازار وجود دارد و حتی افت تا‌ دامنه هزار و ۶۸۰ دلاری وجود دارد. در واقع به‌دلیل انتظار برای افت بیشتر اونس طلا، خریداران سکه در روز سه‌شنبه دست به عصا حرکت کردند و بیشتر فروشندگان در بازار فعال بودند.

پیشنهاد می شود:

برخی از معامله‌گران سکه در ابتدای هفته انتظار داشتند که اونس طلا به یکباره از مسیر نزولی خارج شود و در جاده افزایشی قرار بگیرد. به‌رغم مقاومت‌های کاهشی در بازار طلا، این فلز ارزشمند تا‌ ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه، افت ۶ دلاری را نسبت به روز دوشنبه نشان می‌داد.

در کنار این، اونس طلا در ماه فوریه حدود ۷ درصد از ارزش خود را از دست داد و این مساله نیز تا‌ حدی زمینه‌ساز تغییر انتظارات بازیگران بازار سکه شده است. تنها در حالتی انتظار سکه‌بازان نسبت به روند طلا تغییر می‌کند که اونس بتواند بالای مرز هزار و ۷۵۰ دلاری خود را تثبیت کند.

منبع: تجارت نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی