|

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۱۵ فروردین ۱۴۰۲

عقب نشینی طلای 18 عیار؛ سکه هم بد ریخت!

امروز ۱۵ فروردین تا ظهر قیمت سکه امامی حدود دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار معادل ۸۴ هزار تومان نسبت به دیروز کاهش یافت.

لینک کوتاه کپی شد
9

نرخ دلار توافقی امروز سه‌شنبه ۱۵ فروردین همزمان با نیمه ابتدایی معاملات با رشد ۴۵۰ تومانی به جایگاه ۴۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید، اما همزمان در بازار طلا شاهد ریزش چشمگیر قیمت‌ها بودیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو، هر گرم طلا ۱۸ عیار با ریزش قیمت ۸۴ هزار تومانی درمقایسه با عصر دیروز، از مرز دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عقب رفت و سکه امامی نسبت به ظهر دیروز تقریبا دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان کمتر فروخته شد.

قیمت ارز توافقی و خدماتی

قیمت دلار توافقی امروز سه‌شنبه ۱۵ فروردین تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه به ۴۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید. یعنی درمقایسه با ظهر دیروز که دلار توافقی در کانال ۴۳ هزار معامله می‌شد، ارزش آن ۴۵۰ تومان ارتقا پیدا کرده است. از طرفی قیمت یورو توافقی امروز سه‌شنبه ۱۵ فروردین با رشد ۵۵۰ تومانی به نیمه کانال ۴۶ هزار رسید. با این حال قیمت یورو امروز برای متقاضیان ارز خدماتی ۴۳ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت دلار خدماتی ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان محاسبه می‌شود.  

نرخ ارز تا ساعت ۱۱:۱۵

انواع ارز

قیمت دوشنبه

قیمت امروز

دلار توافقی

42 هزار و 750 تومان

43 هزار و 200 تومان

یورو توافقی

45 هزار و 950 تومان

46 هزار و 500 تومان

دلار خدماتی

40 هزار و 200 تومان

40 هزار و 200 تومان

یورو خدماتی

43 هزار و 600 تومان

43 هزار و 800 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه 

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز سه‌شنبه ۱۵ فروردین همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار به از مرز دو میلیون و ۵۰۰ پایین آمد. تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه هر گرم طلا ۱۸ عیار معادل دو میلیون و ۴۹۲ هزار تومان یعنی ۸۴ هزار تومان کمتر از عصر دیروز معامله شد. همزمان با ریزش نرخ طلا ۱۸ عیار، قیمت سکه هم تنزل پیدا کرد.

قیمت سکه امامی تا ظهر امروز درحالی به ۳۱ میلیون و ۲۸ هزار تومان رسید، که دیروز این سکه را حدود دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بیشتر می‌فروختند. قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم با ریزش دو میلیون و ۲۸۴ هزار تومانی به ۲۷ میلیون و ۸۱۶ هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه امروز یک میلیون و ۲۱۰ هزار تومان ریخت به ۱۸ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان تقلیل پیدا کرد. ربع‌سکه بهار آزادی ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان (۸۴۰ هزار تومان کمتر از دیروز) فروخته شد و قیمت سکه یک گرمی با افت ۵۵۰ هزار تومانی به شش میلیون و ۶۵۰ هزار تومان عقب‌نشینی کرد.

نرخ طلا و انواع سکه تا ساعت ۱۱:۱۵

طلا و انواع سکه

قیمت پنجشنبه

قیمت امروز

هر گرم طلا 18 عیار

دو میلیون و 576 هزار تومان

دو میلیون و 492 هزار تومان

امامی

33 میلیون و 440 هزار تومان

31 میلیون و 28 هزار تومان

طرح قدیم

30 میلیون و 100 هزار تومان

27 میلیون و 816 هزار تومان

 سکه نیم‌بهار

19 میلیون و 600 هزار تومان

18 میلیون و 390 هزار تومان

سکه ربع‌بهار

12 میلیون و 140 هزار تومان

11 میلیون و 300 هزار تومان

سکه یک گرمی

هفت میلیون و 200 هزار تومان

شش میلیون و 650 هزار تومان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها