|

رابین هود و تسلا مقابل هم؟

چرا شایعه شیبا اینو از دوج کوین برتر است؟

SHIBAINU

چرا شایعات رابینهود شیبا اینو معامله بزرگتر از اخبار تسلای دوج کوین است؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-هر دو Shiba Inu (CRYPTO:SHIB) و Dogecoin (CRYPTO:DOGE) هفته گذشته سرمایه گذاران را خوشحال کردند.روز چهارشنبه، شایعاتی در مورد عرضه احتمالی در صرافی رابین هود (NASDAQ:HOOD) قیمت شیبا اینو را حداقل 13 درصد افزایش داد. دو روز بعد، توییت ایلان ماسک مبنی بر اینکه در تسلا (NASDAQ:TSLA) اجازه می‌دهد کالاها را با Dogecoin خریداری کنند، باعث شد که این میم کوین نیز 13 درصد افزایش یابد.مطمئناً، هر دو توکن از همه آن دستاوردها و سپس برخی از آنها چشم پوشی کرده اند.

اما یکی از این داستان ها هنوز هم می تواند ادامه داشته باشد. اینجاست که چرا شایعات رابینهود شیبا اینو از اخبار تسلای دوج کوین بزرگتر است.استفاده دوح کوین در تسلا خبر خوبی است. این حرکت کاربرد دنیای واقعی میم کوین را افزایش می دهد. ولی تاثیر خیلی مشخص نیست.

تسلا جزئیات دقیقی درباره میزان فروش کالاهای خود ارائه نمی دهد. این فروش‌ها در صورت سود و زیان شرکت به دسته «خدمات و غیره» تقسیم می‌شوند. طی نه ماه اول سال 2021، تسلا خدمات و سایر درآمدهای خود را 2.74 میلیارد دلار گزارش کرد.خدمات ذکر شده در توضیحات شامل هرگونه خدمات پس از فروش خودرو بدون گارانتی می باشد.

علاوه بر این، این دسته شامل فروش خودروهای دست دوم، فروش هر یک از شرکت‌های تابعه تسلا به اشخاص ثالث و درآمد بیمه خودرو است. ولی تاثیر چندانی روی افزایش قیمت نداشت اما اگر Robinhood اجازه دهد که ShibaInu بر روی پلتفرم خود معامله شود، ارزش‌گذاری ارزهای دیجیتال (مانند ارزیابی همه دارایی‌ها) تا حد زیادی به عرضه و تقاضا بستگی دارد.

فهرست شدن Robinhood در Shiba Inu به احتمال زیاد خرید شیبا را افزایش می دهد.Robinhood گزارش داد که 18.9 میلیون کاربر فعال ماهانه در سه ماهه سوم سال 2021 داشته است.که شیبا Crypto بیش از 19٪ از درآمد مبتنی بر تراکنش شرکت را در سه ماهه ایجاد کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها