|

بهاره افشاری با آرایش رنگین کمانی

بهاره افشاری از بازیگران معروف و البته کم حاشیه سینما و تلویریون ایران است وی علاوه بر بازیگری استایلیست بسیار ماهری هم هست.

لینک کوتاه کپی شد

بهاره افشاری از بازیگران معروف و البته کم حاشیه سینما و تلویریون ایران است وی علاوه بر بازیگری در زمینه پوشاک هم فعالیت می‌کند و استایلیست بسیار ماهری نیز به شمار می‌رود. وی دراین خصوص گفته که پدرم تولیدی لباس داشت و من از کودکی به مدل های لباس و ترکیب رنگ ها علاقمند بودم دوست داشتم طراح لباس شوم از مدرسه سوره در رشته تئاتر دیپلم گرفتم. از سویی روز به روز علاقه ام به طراحی لباس هم بیشتر می شد؛ بنابراین معلم گرفتم و پیگیر این موضوع یعنی صنعت مد، شدم. عکسی از خانم افشاری با آرایشی عجیب منتشر شده که نشان دهنده علاقه او به دنیای مد است.

حواشی بهاره افشاری

در انتهای شهریور ۱۳۹۴ شایعه شد که او با بنیامین بهادری ازدواج کرده است که تکذیب شد. بهاره افشاری که از سال بعد از اکران فیلم پایان نامه به مدت سه سال در سینما ممنوع‌الکار شده بود، در برنامه دید در شب در این مورد گفت: «چطور من می توانم روبروی مردمی بایستم که مرا بهاره افشاری کرده اند. بهاره افشاری همچنین اشاره کرد که موافق سیاستهای دولت حسن روحانی است و در دوره محمود احمدی نژاد چند مرتبه به مراسم افطاری دعوت شده، اما در آن شرکت نکرده است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی