|

وقتی خانوم بلاگر معروف و نیوشا ضیغمی برای فالوور اینجوری میرن بغل هم / سلفی ژولیدشو

newsha-zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی این روزا دیگه اونطور که باید و شاید بازی نمیکنه و بیشتر توی پیجش فعالیت هایی مثل تبلیغات داره و از این راه کسب درآمد میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیوشا ضیغمی یه مدت به کلی فیلم ها رو از آن خودش کرده بود و توی هر سینماییه عاشقانه ای رده پای خانوم بازیگر دیده میشد و حتی با وجود این که بعضی از فیلماش هم بار معنایی خاصی نداشتن و صرفا بازیگرای باحال و جذاب توشون بازی کرده بودن ولی فروش گیشه ی خوبی داشتن چرا که بالاخره نیوشا ضیغمی از اون بازیگرایی بود که یه عالمه طرفدار داشت و حتی این روزا هم با وجود این که بازی نمیکنه و کنار کشیده هنوز طرفدارهای خودش رو داره و جالب هم هست که خیلی از این طرفدارا از نسل های جوون هستن و این یعنی خانوم میتونه سر تیتر خبرا باشه و دیده بشه حتی با کم کاری!

حالا چرا کم کاری؟ چون نیوشا ضیغمی بعد از یه تایمی به کلی بازیگری رو کنار گذاشت و دیگه خانوم بازیگر رو جلوی دوربین ندیدیم البته که این اواخر یهو زد و رفت جلوی دوربین یه فیلم به کارگردانی بهاره رهنما به اسم "عطر آخر اردیبهشت" که اونقدرا که باید و شاید دیده نشد و نیوشا خانوم هم دیگه صداش رو درنیاوورد که تو یه همچین فیلمی بازی کرده! با این حساب در حال حاضر میشه نیوشا ضیغمی رو یه جورایی بازنشسته دونست که البته هنوز به علت شهرتش میتونه کسب درآمد کنه اون هم از راه تبلیغ برای کسب و کارهای مختلف و همچنین مدلینگ. حالا در ادامه بیشتر راجبه این روزای نیوشا ضیغمی براتون میگیم، پس با ما باشید.

نیوشا ضیغمی

فالوورای تو ماله من فالوورای من ماله تو!

این روزا زیاد توی اینستاگرام دیده شده که خیلی از افراد برای این که فالوراشون رو زیاد کنن شروع میکنن با هم دیگه همکاری کردن و برای پیج های هم دیگه تبلیغ میکنن و حتی خیلی ها در این بین یه سری حاشیه برای هم دیگه درست میکنن تا دیده بشن مثلا یه دعوای الکی بین دو تا از بلاگرا اتفاق میفته و برای هم کُری میخونن و یه جورایی همدیگه رو تخریب میکنن و اینجوری میشه که افرادی که براشون چی شدن ادامه ی این بحث جذابه و دوست دارن که دنبال کنن این موضوع رو میرن و این بلاگرها رو فالو میکنن! 

حالا تو یه حرکت بعید نیوشا ضیغمی بغل یکی از بلاگرای اینستاگرامی که کارش ساختن دابسمش هست و اسمش شقایق محمودیه دیده شده که برای خیلی ها عجیب بوده این موضوع و حتی خیلی ها فک کردن که داستان سره رد و بدل کردنه فالووره در حالیکه خیلی ها گفتن درسته که این خانوم بلاگر هم میلیونی فالوور داره ولی نیوشا ضیغمی خیلی معروف تر و مشهور تر از ایشونه و اصلا به این چیزا احتیاجی نداره برای دیده شدن چرا که الان هم یه عالمه فالوور داره و این عکس هم صرفا ب خاطره این که این خانوم بلاگر میخواسته با یه آدم معروف عکس بگیره گرفته شده!

نیوشا ضیغمی

سلفی آسانسوری نیوشا ضیغمی وقتی فیلتر نداره!

خیلیا این روزا از فیلترهای مختلف برای عکس انداختن استفاده میکنن  این موضوع یه جورایی داره شبیه اعتیاد بین افراد میشه خصوصا نسل جوون، یعنی یه جوری شده که بعضیا بدون فیلتر اصلا اعتماد به نفس عکس انداختن ندارن و نمیتونن با قیافه ی واقعیه خودشون کنار بیان و اون رو قبول کنن و انقدر هم که با فیلتر عکس میذارن وقتی بدون فیلترشون رو افراد میبینن و میگن که با عکساشون خیلی فرق دارن اعتماد به نفسشون هی کم و کم تر میشه! بنابراین باید برای این مسئله یه فکر اساسی بشه چرا که اگر اینطور پیش بره واقعا عواقب جالبی در بر نخواهد داشت.

حالا نیوشا ضیغمی هم در این بین جزء اون دسته از افرادی هست که خانوم در بیشتر مواقع با میکاپ های غلیظ و ادیت و روتوش عکس میذاره ولی به تازگی یه سلفی آسانسوری از ایشون منتشر شده که خب نه روتوش داره و نه ادیت و برای خیلی ها عجیب بوده که اون نیوشا ضیغمی فوق العاده زیبا هم مثل آمای دیگه هست زیباییش و اون تافته ی جدا بافته ای که فکرش رو میکردن نیست!

نیوشا ضیغمی

وقتی نیوشا ضیغمی برای تبلیغاتش شهر به شهر میگرده!

گفتیم که نیوشا ضیغمی این روزا یکی از راه های کسب درآمدش تبلیغات هستن و خانوم شاید دیگه برای بازی توی فیلم ها جلوی دوربین حضور نداشته باشه ولی به عنوان یه بازیگر مشهور و برای تبلیغات میره جلوی دوربین و میدونید که میشه از این راه هم حسابی به درآمد رسید ولی موضوعی که وجود داره این هست نیوشا ضیغمی از اون دسته از افرادیه که برای این موضوع از جون و دل مایه میذاره مثل کلیپ زیر که ایشون برای تبلیغات و سخنرانی برای یه برند در حال رفتن به تبریز بودن اون هم کله ی سحر و وقتی هنوز خوابش نپریده!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی