|

وقتی هدف "سارا و نیکا" از باشگاه رفتن فقط گرفتن فیلمه / سورتمه سواری تو سوئد

sara and nika forghani shayanews

سارا و نیکا فرقانی دوقلوهای پایتخت هستن که عمر شهرتشون جلوی دوربین زود تموم شد ولی توی اینستاگرام هنوز ادامه داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سارا و نیکا دوقلوهایی هستن که با سریال پایتخت دیده شدن ولی خب عمر شهرتشون جلوی دوربین زود تموم شد و احتمالا هم بدونید چرا؟! ولی خب این دو خواهر وقتی که توی این سریال بازی میکردن هم هیت میگرفتن و خیلی ها شاکی بودن از این که چرا سارا و نیکا هیچ کاری نمیکنن توی فیلم و بیشتر شبیه مجسمه هستن که دیگه اینجا دل دو خواهر دووم نیاوورد و گفتن که فقط کاری که بهشون گفته شده رو انجام میدن و اگر نمیتونن خودی نشون بدن به خاطره این هستش که دیالوگ ندارن و این تصمیم کارگردانه که سارا و نیکا دوتا خواهر کم حرف و آروم دیده بشن توی این سریال.

اما در واقعیت سارا و نیکا اصلا شبیه سریالی که بازی کردن نیستن و اتفاقا نشون دادن که خیل هم اجتماعی و معاشرتی هستن و این موضوع رو میشد از پیج اینستاگرامشون متوجه شد چرا که شاید این دو خواهر بازی جلوی دوربین رو از دست دادن ولی شهرتشون همچنان ادامه داره و تونستن پیج های اینستاگرامی با فالوورهای بالا داشته باشن ولی موضوعی که راجبه این دو خواهر جالبه این هست که هنوز امید دارن که یه روزی دوباره جلوی دوربین و ایران بازی کنن و بازیگر باشن که همچین چیزی درصدش خیلی کمه ولی خب آرزو بر جوانان عیب نیست! حالا در ادامه بیشتر راجبه این روزای این دو خواهر براتون میگیم.

سارا و نیکا

سارا رفت باشگاه و نیکا هنوز عزاداره!

این روزا ورزش شده یکی از راه هایی که با استفاده از اون میشه نشون داد که یه زندگی سالم داری حتی اگر اینطور نباشه و جالبه که خیلی از بازیگرا هم حتی به این سمت کشیده شدن و حسابی ورزشی شدن و رتبه دار در این زمینه محمدرضا گلزار هست که آقا پدر ورزش رو درآوورده و اینستا رو هم با عکس های مربوط به باشگاهش ترکونده و دیگه از اون گلزاری که شکم داشت خبری نیست و حالا کسی رو میبینیم که توی 46 سالگی از خیلی از جوون های بیست ساله سره حال تره!

البته که هر چیزی جای خودش رو داره و این خوبه که گلزار و امثالهم ورزش میکنن و یه جورایی باعث ترغیب افراد به این کار هم میشن ولی خب  دیگه نباید با عکس و استوری های مربوط به این موضوع شوره مسئله رو درآوورد! بگذریم برسیم به سارا و نیکا خانوم که اخیرا داییشون رو هم از دست دادن و یه مدتی هم در اینستاگرام فعالیت نکردن ولی بالاخره این کم کاریه توسط سارا خانوم تموم شد ایشون از خودش یه کلیپ منتشر کرد که توی اون رفته باشگاه و خیلی ها بابت این موضوع خوشحال شدن که بالاخره با غمش کنار اومده و جنگی شروع کرده ولی از نیکا فعلا تو پیجش خبری نیست و حتی پرفایلش هم همچنان مشکیه.

وقتی سارا و نیکا زمستونشون رو با سورتمه سواری توی سوئد میگذرونن

میدونید که خیلی از بازیگرا هستن که خارج از ایران زندگی میکنن و تنها در صورتی که توی ایران پروژه داشته باشن میان و بعد هم دوباره برمیگردن به کشور دومشون و البته که گرفتن ویزا و اقامت هم برای این دوستان بسیار کاره راحتی هست و مثل آب خوردنه چرا که کشورها به هنرمندا راحت ویزا میدن مثلا فلور نظری یه تایمی رو توی ایران میگذرونه و بعد میره آلمان.

حالا احتمالا یادتون باشه که وقتی سارا و نیکا هم بچه بودن و توی پایتخت بازی میکردن گفته شد که این دو خواهر در خارج از ایران ساکن هستن که خب درست هم بود و در تایمی که فیلمبرداری بوده مادرشون اون ها رو میاوورد ایران و بعد دوباره برمیگشتن به سوئد و این روال ادامه داشت تا این دو خواهر کنار گذاشته شدن و البته که زندگی توی سوئد مسلما بد نیست و خانوما با سورتمه سواری و سفر و ساحل و دریا در حال کیف کردن توی این کشور هستن که خب نشون میده این دو خواهر توی خونواده ی متمولی به دنیا اومدن.

وقتی سارا و نیکا ژستای بزرگتر از سنشون میگیرن

موضوعی که برای همه وجود داره اینه که تا وقتی بچه هستیم دوست داریم بزرگ شیم و وقتی بزرگ شدیدم دوست داریم که برگردیم به بچگیمون! حالا یه موضوعی که راجبع سارا و نیکا هم وجود داره این هستن که این دو خواهر اونقدرا که باید و شاید انگار بچگی نکردن و زودتر از اون چیزی که باید وارد دنیای بزرگترا شدن حالا با بازی توی فیلم و یا بودن توی مجازی از سن کم و البته گرفتن عکس هایی که توی اون ها خودشون رو بزرگتر از سنشون نشون میدن و.... که باید بگیم امیدواریم در آینده حسرت این روزهاشون رو نخورن! 

سارا و نیکا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی