|

وقتی "ساره بیات" با معمای پر حرف و حدیثش از غار درمیاد؛ کاربرا تو نخن شدیداا!

sareh bayat shayanews

ساره بیات از بازیگران قابل و توانمند سینمای ایران هست که با وجود کم کاری، آثار زیبا و قابل قبولی در کارنامه ی خودش داره و جزء بهترین هاست.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- گاهی اوقات بعضی از سلبریتی ها یهو میفتن سره زبونا و تا مدتها در موردشون حرف زده میشه، حالا این نقل محافل شدن میتونه دلایل مختلفی داشته باشه مثلا بودنشون تویه پروژه ی جدید، حضورشون تویه برنامه و یا حواشی، که مورد آخر میتونه حسابی بترکونه و اون سلبریتی رو ببره تو صدر جدول! جالب هم هست که بعضی از سلبریتی ها به خاطره دونستن این موضوع حتی گاهی اوقات خودشون برای خودشون حاشیه درست میکنن تا توجه ها رو به خودشون جلب کنن و این موضوع موقعی اتفاق میفته که اون سلبریتی عزیز نیاز داشته باشه که عدد فالوورهای پیجش رو ببره تا واریزی تبلیغاتش بیشتر بشه و یا این حرکت صرفا جهت این هست که خب اون فرد درحال حاضر در عرصه ای که فعالیت میکنه کار جدید و پروژه نداره و با این حساب دوست نداره که از یاد مردم بره و برای جبران این موضوع دست به کارهای اینچنینی میزنه.

اما یکی از سلبریتی هایی که این روزها خب کم کار شده ساره بیات هستش، اما تفاوت ساره خانوم با افرادی که گفتیم در این هست که ایشون برای دیده شدن دست به کارهای اینچینین نمیزنن؛ ساره بیات کلا اینجوری هست که با قدرت بازیش خودش رو ثابت میکنه نه حواشی و همیشه یه مدت میاد وسط میدون هنر و حسابی میترکونه و میاد رو بورس و بعد یهو کنج عزلت رو انتخاب میکنه و برای مدتی از صحنه دور میشه و در این مدت هم سعی نمیکنه که با پست واستوری های عجیب تویه اینستاگرام خودش رو به مردم یادآوری کنه، چرا که ساره خانوم با بازی های خوبی که داشته تویه یادها موندگاره و آدمای اینجوری به این راحتی فراموش نمیشن. حالا ساره خانوم باز هم مدتی بود که دوری از دنیای هنر رو انتخاب کرده کرده بود ولی به تازگی برگشته و این برگشت رو میشه از صفحه ی اینستاگرامش متوجه شد ولی این برگشت این معما داره که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

ساره+بیات

ساره خانوم چیستان آورده برا مخاطبا

ساره بیات ازون دسته از آدم هاست که وقتی تویه اینستاگرامش پست میذاره که یه چیزی به دلش نشسته باشه و دوس داشته باشه که اون رو با کاربرا به اشتراک بذاره، یعنی اگر پیج این بانو رو نگاه کنین شاید یه سری از عکس ها ببینید که باورتون نشه که یه بازیگر با این همه دبدبه و کبکبه این ها رو گذاشته باشه، یعنی پست ها میتونن خیلی ساده و خودمونی باشن البته که این موضوع رو نباید از یاد ببریم که بازیگرها حتی اگه از یه سیب هم عکس بذارن باز هم برای خیلی ها جذابه و لاکچری به نظر میاد! حالا به تازگی ساره خانوم که همیشه مغرور و جذاب ظاهر میشه پست جدید رو که براتون گذاشتیم منتشر کرده که مثله همیشه نگاه مرموز و جذابش رو میشه تویه این عکس دید ولی نکته ای که وجود داره کپشن این پست هست که اینجوری نوشته شده: 25 سال رفاقت......شد، ابیش.......

ساره458

خب تا اینجا اوکی ولی ابیش کیه؟ یا حتی چیه؟ ابیش که یه پیج هم تحت عنوانش تگ شده بود، تازه تاسیس هم هست و حدود 300 تا فالوور داره ولی اصلا ماهیتش معلوم نیست یعنی شما نمیتونی بفهمی که انسان یا اشیاء! جالب هست که مخاطب ها هم به این موضوع واکنش نشون دادن و بعد از این که حسابی از زیبایی ساره بیات تعریف کردن این سوال رو پرسیدن که ساره جان ابیش یعنی چی؟ معنیه ابیش چیه تو رو خدا یه چیزی گذاشتی جوابش رو هم بده و مارو تو خماری نذار! وااااای کنجکاوترینم، قضیه ابیش چیهههه؟ ابیش کافه هستش؟ یه نفر هم نوشته بود دوستان به وقتش اطلاع رسانی میشه بهتون! تا اینجا که مشخص نشده داستان چیه و از چه قراره ولی احجتمالا ساره خانوم تویه روزهای آینده پرده از داستان ابیش برداره.

IMG_20230603_102836

ساره خانوم با شوهر عاشق پیشه اش

ساره بیات که در حال حاضر 43 سال داره، از بازیگرهای متاهل سنما محسوب میشه که خب مثل خیلی از بازیگرهای دیگه به نظر میومد که ساره خانوم هم قصدی برای ازدواج نداشته باشه ولی یهو خبر ازدواج این بانوی جذاب و مغرور منتشر شد اون هم توسط کی؟ آقای داماد یعنی علیرضا افکاری که یه عکس از ساره خانوم رو در اردیبهشت سال 1400 پست کرد و این کپشن رو براش نوشت: 

«همسرم، بانوی زیبای من …در تمام سال‌های گذشته زندگی مشترکمان، سال‌هایی که در کنارت زیستم، شد ماحصل آثاری که بر دل مخاطبین خوش نشست. برای تأثیر حضور سالیانت در خلق این آثار و زندگی‌ام، برای داشتنت، برای بودنِ همیشگی‌ات در کنارم و عشقی که هر دم به زندگی‌ام رنگی بدیع می‌بخشد از تو سپاسگزارم. باشد تا همواره در فراز و نشیب دوران، در عشق غوطه‌ور باشیم و جاودان، و این قطعه خاطراتِ مشترکمان که همچون قطعات دیگرم تقدیم به چشم‌های مهربان تو بوده و هست…»

IMG_20230603_102821

موتور سواری زن و شوهری

حالا علیرضا افکاری کیه که دل از بانوی مغرور و یخیه سینما دزدیده؟ علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان هستش. ایشون آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی هست که از سال ۱۳۸۰ به طور حرفه‌ای وارد آهنگسازی شده و تا الان هم با خواننده های معروف زیادی مثل احسان خواجه امیری، رضا یزدانی و... همکاری داشته. این رو هم بگیم که ایشون قبلا یه ازدواج ناموفق داشتن که حاصلش یه دختر به اسم نیکار هست، الان هم با همسر فعلیشون یعنی ساره خانوم حسابی زندگی رمانتیک و عاشقونه ای داره که بعضی وقت ها از لحظاتشون هم پست هایی به اشتراک میذارن مثل پست زیر که کلیپ موتور سواری این دو نفر هست که توسط ساره خانوم گرفته شده.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا متاهل است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها