|

رونالدو از تیکه های بدنش زد رو ساعت سوپر لاکچری؛ شیفتگانه عجیب با جورجینیا!

رونالدو و همسرش جورجینا شدن از جنجالی ترین چهره های دنیا و اینبار نیز کریس با رونمایی از ساعتی با تصویر خود جهانیان رو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دیگه دنیا دنیای دلاره و میزان پولی که میون آدما رد و بدل میشه. میدونید که کریستیانو رونالدو این روزا تو النصر عربستان بازی میکنه و با مبلغ قراردادی که در ابتدا پرای همرو ریزوند، به سر میبره. رونالدو چهره ای مشهوره که تونسته محبوبیتی غیر قابل وصف تو جهان پیدا کنه که این محبوبیت نه تنها برای بازی خوبش، بلکه برای اخلاق درجه یکش نیز بوده! رونالدو از حواشی بسیاری برخورداره اما بهتره بگیم این روزا میون سعودیا خانوم خانوماش یعنی جورجینا رودریگز از حواشی خیلی بیشتری برخورداررره!

رونالدو هر آنچه که من و شما اراده کنیم و نکنیم رو برای خودش و خانواش فراهم کرده. از خرید جزیره بگیر تا بهترین برند ها در استایل و ساعت و کیف و کفش و وسایل شخصی و شرایط خونه زندگی و ماشین ها! اما اینبار قضیه کمی فرق داشت و رونالدو از ساعت زمردین و گرون قیمتی رونمایی که که ظاهری متفاوت و خاص داشت. این رونمایی در حاشیه مراسم افتتاحیه برند جیکوب اند کو در عربستان سعودی صورت گرفت که خب برای خیلی ها جالب به نظر اومد.

کریس جان در حالی که سفیر این برند بود در مراسم با حضور رئیس این کمپانی حضور پیدا کرد و از ساعتی که با عکس خودش بود و اسشم «قلب سی آر سون» داشت رونمایی کرد. 

Untitled

Untitled

این ساعت با توجه به قیمت این روزای پوند در ایران، قیمتی نزدیک به ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دارد. البته که پیش از این هم جیکوب جان ساعتی 20 میلیون دلاری ساخته بود و گفته بود این ساعت رو مخصوص میلیاردرها طراحی کرده!!

وقتی سبک پوشش جورجینا میندازتش تو دردسر! خانوم مردم عربستان رو عصبانی کرد؟! 

عربستان سعودی یک کشور مسلمان است و با توجه به همین موضوع قوانینی برای خود دارد. این کشور در راستای حجاب و نوع پوشش برای رونالدو و جورجینا حتی قوانین خود را هم زیر پا گذاشت که خب نشون داد ظاهرا هدف دیده شدن خودش در سطح جهان براش اهمیت بیشتری داره!

به همین سبب دیدیدم که جورجینا هیچ تلاشی برای تغییر استایل خود نداد و به همان گونه اروپایی طور و نامتعارف ادامه داد. این شرایط تا حدی پیش رفت که مردم عربستا اعلام دلخوری کردن و انتظار بیشتری از جورجینا داشتن که فرهنگشون رو نشون جهانیان بده اما انگاری خانوم مدلینگ خیلی این موضوع تو برنامه کاریش نبوده!!

unknown_344637391_2310351972498482_5246748677617041533_n (1)

وقتی شیرین زبونی دختر رونالدو حسابی وایرال شد

رونالدو به همراه خانواده اش رفته عربستان و بچه هاش هم دان تو مدارس عربستان درس می خونن و اونا دارن سعی می کنن تا هر چه بیشتر با فرهنگ عربستان و آداب و رسوم این کشور آشنا بشن. البته این وسط گاهی نوع لباس پوشیدن جورجینا حسابی عرب های سنتی رو عصبانی میکنه اما از اون طرف وقتی می بینن که دختر کوچیک رونالدو داره عربی یاد میگیره حسابی دلشون غَنج میره!

مردمی که جورجینا و کریس رو تا پای طلاق بردن! رفتار رمانیتک این زوج همرو شوکه کرد

حجاب و استایل تا جایی پیش رفت و جورجینا در عربستان اونقدری مدلینگ بازیش رو رفت جلو تا اینکه حرف و حدیث هایی در رابطه با جدایی و به کات رسیدن رابطه این زوج رسید. حواشی اونقری زیاد شد که جورجینا و رونالدو که به کسی محل نمیدن، مجبور به نشون دادن واکنش شدن. جورجینا این زن 29 ساله با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی در واکنش به این شایعات نوشت:« حسودها شایعه‌ای می‌سازند، خبرچین‌ها آن را پخش می‌کنند و احمق‌ها آن را باور می‌کنند.»

و از طرفی هم کریس خان چند روز بعد با انتشار تصاویری عاشقانه همراه با همسرش در کپشن نوشت: « برای عشق» تا ایشون هم به سبکی دیگر به حرف و حدیث ها پایان بده!

1514549_257

رونالدو، جورجینا رو اولین مالک خودرو شاسی بلند اسمارت میکنه!

اما جدا از این ها ظاهرا این زوج علاق وافری به تجمل گرایی و نشون دادن هرانچه که گرون هست دارند. جورجینا رودریگز جدا از تمام آیتم های استایل که داره و بهترین برند هی دنیا رو استفاده میکنه، بر اساس گزارش‌ها، اولین فرد در اسپانیا و یکی از اولین افراد در جهان نیز بوده که صاحب شاسی بلند جدید اسمارت #۱ (Smart #۱ SUV) شد.

گفته می‌شود این خودروی تمام الکتریکی اولین از میان تنها هزار دستگاه در اروپاست و جورجینا اولین فرد در اسپانیا بود که این وسیله نقلیه را دریافت کرد.

رودریگز ۲۹ ساله در سریال خود در نتفلیکس با عنوان من جورجینا هستم (I am Georgina) این ماشین را به نمایش گذاشت. در قسمت پنجم سری دوم مستندش، جورجینا به یکی از دوستانش اجازه می‌دهد پشت فرمان بنشیند. اما پس از اینکه جورجینا فراموش می‌کند که ماشین الکتریکی را در حالت شارژ رها کرده است، برای راه انداختن ماشین دچار مشکل می‌شوند. سپس آنها را می‌بینیم که به همراه ایوانا، خواهر جورجینا، در حال رانندگی هستند.

image_2023-05-07_105801133

قیمت این خودرو ۴۱۲۰۰ پوند گزارش شده است.

گفته می‌شود جورجینا یک مدل نسخه محدود دارد، اما این خودرو دارای یک مدل لوکس Premium، یک مدل Comfort Pro+ و یک طیف اسپرت BRABUS نیز هست

NINTCHDBPICT000814790422

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی