|

رُخ اومدن جذاب آنا نعمتی اون بالا مالاهااا؛ شیطونی معرکه خانوم تو نوک کوه!

ana neamati shayanews

آنا نعمتی از بازیگر های کمرنگ این روزها سینمای ماست که گرچه کمی محو شده اما خانوم تو اینستا بد میترکونه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- آنا نعمتی بازیگر زیبارو و دوست داشتنی سینما و تلویزیون که این روزها ستاره سهیلی شده واسه خودش و کمتر در چارچوب جعبه جادویی یا پرده سینما دیده میشه تو دهه 80 چنان برو بیایی داشت که لنگه اش پیدا نمیشد اما این روزها این طور که به نظر میرسه خانوم آنا نعمتی دوست داره زندگی خودش رو جور دیگه ای بگذرونه و جور دیگه ای از زندگیش لذت ببره؛ با این حال آنا نعمتی نازنین هم مثل خیلی های دیگه فعالیت قابل توجهی در اینستاگرام داره و با این چوب جادویی کاری میکنه که نه تنها فراموش نشه بلکه محبوب تر هم بشه.

تو این دوره زمونه استفاده از اینستاگرام و فعالیت بالای سلبریتی ها در این فضای مجازی اصلا چیز عجیبی نیست اما نحوه استفاده کردن اون ها از این بستر خیلی با هم فرق میکنه برخی مثل خانوم بهاره رهنما یا فریبا نادری رسما آدم رو با راه و بی راه پست ها مربوط و نامربوط گذاشتن خسته می کنند برخی هم مثل خانوم ترلان پروانه و سوگل طهماسبی از اینستا برای رخ اومدنای جذاب و دلبری های مظاعف استفاده می کنند اما آنا نعمتی یه رویکرد خیلی خودمونی ای تو صفحه اینستاگرامش داره که برای مخاطب هاش خیلی جذابه. اولین چیزی که در پست های خانوم بازیگر توجه ها رو به خودش جلب میک نه چهره پاک و بدون آرایششه که از حق نگذریم این روز ها خیلی کم دیده میشه ظاهرا آنا نعمتی نه هیچ ابایی از انتشار تصویر خودش بدون آرایش نداره بلکه اتفاقا اعتماد به نفس خیلی زیادی هم در این زمینه داره به حدی که عکس های سلفی خفن طور و گنگ از خودش منتشر میکنه.

آنا نعمتیآنا نعمتی

آنا نعمتی و عشق و عاشقی معرکه اش که حالی به حولی میکنه آدمو

آنا نعمتی زیبا و دوست داشتنی تلویزیون و سینما ما از جمله بازیگر های فعالی است که علاقه زیادی به ورزش کردن و طبیعت گردی داره و از اونجایی که صفحه خانوم ها فوق العاده خودمونی و شخصیه عکس های مختلفی از خودش در طبیعت منتشر میکنه. خانوم نعمتی الاخصوص به کوهنوردی علاقه زیادی داره و کارش هم خیلی خوبه و این و میشه از قله های متعددی که فتح کرده خیلی راحت حدس زد؛ که البته این ویژگی یکی از بهترین ویژگی های آنا نعمتی است و خوبه که این روحیه ورزشکاری و عشق به طبیعت رو با کاربر ها و طرفدار هاش به اشتراک میگذاره.

آنا نعمتیآنا نعمتی

آنا نعمتی رسما یه پا قالی کرمونه

تو این دوره زمونه عمل و تزریق و کلی کارهای دیگه زیبایی ای که مطمئنا همه ازش باخبر هستید موضوعی نیست که تازگی داشته باشه و در دنیای سینما دیده نشه اتفاقا برعکس هستند خانوم ها و آقایونی که به قدری در این مسئله زیادی روی کردند که دیگه شورش رو در آوردند و اصلا دیگه خبری از اون بازیگر قدیمی ای که ما میشناختیم نیست. اما در مورد خانوم آنا نعمتی مسئله خیلی فرق می کنه، آنا نعمتی زیبا از جمله خانوم های هوشمندی است که خوب میدونه چطور باید از این علم و تکنولوژی روز استفاده کنه تا هم مثل قالی کرمون روز به روز خوشگل تر و زیبا تر بشه و هم چهره اش همچنان حالت طبیعی و خودش رو داشته باشه و مثل بعضی از خانوم ها مصنوعی طور نشه.

آنا نعمتی

آنا نعمتی

آنا نعمتی و بیوگرافی که شاید ندونید

به گزارش شایانیوز، آناهیتا نعمتی متولد 20 تیر 1356 در شاهرود سمنان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تا مقطع دیپلم علوم تجربی تحصیل کرد و با اینکه دانشگاه هنرهای دراماتیک نوشهر قبول شده بود بخاطر مسافت زیاد نرفت و حالا یک فرزند دختر دارد.

خانوم بازیگر وقتی قید درس رو زد!

در سال 1375 وقتی 19 ساله بود قید تحصیل در دانشگاه را زد و به کلاس های بازیگری اساد حمید سمندریان رفت. در کنار یادگیری و کار تئاتر از همین کلاس بازیگری در سال 1376 بود که توسط رسول ملاقلی برای فیلم هیوا انتخاب شد و توانست نقش کوتاهی را ایفا کند.

آنا نعمتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها