|

هما خاکپاش همه دُکی های خوشگلیو آورد بالا سرش و شد اییین فِیس؛ عجیبن غریبا مگه میشه!

homa khakpash shayanews

هما خاکپاش از بازیگرای قدیمی تلویزیونه که این روزا تبدیل به یکی از فیسای جنجالی در اینستا شده و نشون میده چقدر اعتماد به نفس پایینی داره!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- هما خاکپاش رو شاید بشناسید که خب اگه اینطور باشه قطعا شما آقا و یا خانومی قدیمی هستید اما اگر هم یه چهره آشناست براتون که خب شما یه جَوون دهه هفتادی هستین و اگرم کلا بی خبرین هما خاکپاش کیه و چیکارست باید بگیم که کلا از رده خارجین و در این مطلب با هما بانو آشنا خواهید شد. هما خاکپاش از بازیگرای قدیمی در عرصه سینما و تلویزیونه که خب شاید چندان در نقش های اصلی دیده نشده اما کاملا شاخته شده و مشهور هستش!

هما بانو اما سالهاست که به شدت تو کار و بار خودش کمرنگ شده و حالا به مانند خیلی از همکاراش زده تو کار مجازی بازی و فعالیت هایی مثل تبلیغات و یا ددیده شدن هایی که بیشتر در اینستاگرام اکتیو هستند. هما خاکپاش شاید کاراکترای اصلی رو زیاد ایفا نکرده و بیشتر تو فرعیات بوده اما میشه گفت کارنامه کاری پر باری داره، هم تو فیلم و هم تو سریال!

اما گفتیم که هما بانو به شدت اینستایی شدن که خب عمق این موضوع اونقدری شدیده که اگه برید تو پیج ایشون قطعا باید بعدش گوگل سرچ کنید هما خاکپاش، تا بلکه چهره اصلی خانوم بازیگر رو بینید و بعد بشناسیدش! این بازیگر مطرح کشورمون به قدری رفتن زیر تیغ و سوزن های خوشگل کُن که گویی خدا چهره ای دیگر رو آفریده! در این حدددد تغییر!

Untitled

هما خاکپاش همه دکترای خوشگلاسیون ایرانو آورد بالا سر خودش!

البته که کسی نمیگه استفاده از عمل های جراحی زیبایی و یا بوتاکس و پروتز و ... خوب نیست چرا که خب همه این موارد برای زیبا تر شدن افراد پیشرفت کردن ولی تا به این اندازه تغییر در فیس و میمیک چهره نبود اعتماد به نفس شخص رو کاملاااا نشون میده که هما خانوم نمیخوان سن و سالشون رو قبول کنن و زدن تو کارایی که حسابی جَوونشون کنه و اونقدری از صورت خود راضی نبودن که راضی شدن تا به این حد متفاوت از قبلشون بشن!!

unknown_280936336_373942418012174_6835994817327825860_n (1)

وقتی سن بالاهای تلویزیون بیشتر از ژیگرای جوجو طرفدار دارن!

شاید باورتون نشه و شایدم بشه چون دیگه عادی شده، اما هما خاکپاش هوادارای بسیاری داره که حساااابی قربون صدقه خانوم خانوما میرن و محبوب دلشونه!

البته که دیگه این روزا شهرت و قربون صدقه سن و سال نمیشناسه و چهره هایی هستند همانند مرجانه گلچین که شاید از خیلی از دخترای جَوون هم بیشتر دوست دار داشته باشن و حسابی تعداد فالووراشون چسبیده باشه به سقف اما نکته اینجاست که تمام این موضوعات برمیگرده به این که شخص چقدر چیتان پیتانی باشه و فعااال در اینستاگرام و محافل این چنین که خب مرجانه و هما خانوم کم نمیارن!

بیوگرافی-کامل-هما-خاکپاش-5

هما خاکپاش فِیسشو کرد دستگاه پوساز برای خودش!

خب قطعا خانوم خاکپاش بیخودی و الکی چنین چهره ای برای خودش ساخت و پاخت نکردن چرا که اینطور که تو پیجشون معلومه این بازیگر میان سال کشورمون برای تبلیغات بسیاری اینور اونور میره و حالا از میکاپ و لاک گرفته تا لباس و دکتر و .... هر چیزی که فکرشو کنید از ایشون دیده میشه. ظاهرا هما خاکپاش راه و روند بهاره رهنما رو پیش گرفته و تنها به فکر پول درآوردن از طریق ظاهرشه و بسسس!

مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که هما خاکپاش ظاهرا برای مدلینگ یک آرایشگاه رفته و خانومی که گوشی به دست هستن برای فیلم گرفتن از کارشون که چندانم تمیز و جالب از آب درنیومده، به جایی که میرسه با حالتی دستوری به هما خاکپاش میگه سرتونو بالا نگیرید که البته راستم میگه وقتی صورت بره بالا پیری گردن و چهره نمایان میشه که خب اینهمممه بتن ریزی و ملات غلیظ روی صورت وی میره زیر سوال!!

ugu

بیوگرافی هما خاکپاش

هما خاکپاش بازیگر قدیمی و توانمند کشورمان متولد 2 آذر 1339 در شهرستان دامغان بوده و نام واقعی او مه نسا می باشد. او از سال ۱۳۶۵ تا کنون در عرصه بازیگری فعالیت مستمر داشته است.

شرع فعالیت بازیگری

اولین تجربه حرفه ای او در سال ۱۳۶۷ بعد از انقلاب بوده که با سریال آینه عبرت اولین گام خدا دارد بازیگری برداشت از سریال ماندگار که توسط محسن شاه محمدی کارگردانی شد در این سریال بازیگرانی همچون روح الله مفیدی و جواد گلپایگانی و محمود دینی بازی می کردند که درباره مواد مخدر و تاثیر آن در خانواده ها بود.

1-1 (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها