|

وقتی سولماز غنی با شومیز و رژ سرخ میشه یکی دیگه؛ خانوم چه پشمالوی زبون درازی بغلشه!

solmaz ghani shayanews

سولماز غنی بازیگر سریال پنچری که همیشه و همه جا آروم و ساده دیده شده حالا با تصاویر جینگول واقعیش همرو متعجب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سولماز غنی از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که کارنامه کاری خوبیم داره اما شاید چندان جنجالی نباشه. سولماز غنی رو شاید حتی به اسم هم نشناسید اما قطع به یقین با چهرش به رااااحتی یادتون میاد کدومه. مثلا همین شبا در شبکه آی فیلم سریال "پنچری" رو نشون میده که سولماز غنی نقش نگار رو ایفا میکنه.

اگه از دنبال کنندگان ای سریال باشید میدونید که سولماز بانو چقدرررر نقشش سادست که البته این بازیگر جذابمون تو همه کاراش، کاراکترای ساده بهش داده میشه چون چهره و اخلاقش سادست! حالا شاید بگین چقدر از واژه ساده استفاده کرد آخه برخی از بازیگران هستند همانند خانوم رویا نونهالی که اصلا فیسشون به مثبتا نمیخوره و همیشه ام نقشای منفی بهشون داده میشه چون اینطور بهشون میاد و سولماز غنی هم در بیشتر مواقع ذات چهرش مثبته و مظلومه، حتی اگه در واقعیت چنین نباشه!

حالا از اینها که بگذریم و برسیم به خود خانوم خانوما باید بگیم که در واقع سولمار بانو همانند خیلی از همکاراش چیتان پیانیه و استایل هایی جیگول طور میزنه که خب شاید اصلا بهش نیاد اما این مدلیه! در ادامه نمونه ای از تصاویر این بازیگر کشورمون رو مشاهده می کنید که در کنار مریم معصومی می باشد.

241801-Gahar-ir

سولماز غنی چه با نقشای سادش فرررق فوکوله!

برخی از هنرمندان هستند مثل سولماز غنی که خب بیشتر تو تلویزیون دیده میشن و کمتر تو فضای جنجالیه مجازی! سولماز غنی دقیقا یکی از اونهاست که خب وقتی کاربر با تصاویر ایشون در زندگی شخصیش مواجه میشن خیلی تعجب میکنن!

البته که ظاهر هر شخصی فقط و فقط به خودش مربوطه و کاملا سلیقه ای هستش و اینکه دلیل نمیشه چون بازیگران در نقش های متفاوت دیده میشن پس باااید همون مدلی هم باشن! حالا چه خوب و چه بد!

ghani-solmaz-photokade-com-6

سولماز غنی سن نوح داره ولی چه زیادی جَوون میزنه!

سولماز غنی قطعا بهش نمیاد اما زاده دهه پنجاهه که در نیمه این دهه متولد شده. خانوم بازیگر کارشون رو در دهه هشتاد شروع کردن، زمانی که شاید خیلی از هنرمندای حتی مشهور حال حاضرمونم اون موقع ها نبودن و سولماز بانو وارد این عرصه شدن!

دیگه میدونیم و میبینیم بعد از کم شدن کرونا و اوج گرفتن سریال های شبکه خانگی چقدررر بازیگر جَوون و خانوم وارد بازیگری شدن که البته خوبم دارن از رطیق شبکه خانگی جواب میگیرن و مشهور میشن اما خب نکته اینه که بسیاری از هنرمندان مثل سولمار غنی کم کار و کمرنگ شدن!

سولماز غنی تو چهرش چندان تغییرات خاصی ایجاد نکرده و میشه گفت وارد بازیِ عجیب بانوان ژلی و پروتزی نشده که خب اعتماد به نفس بالای این هنرمند کشورمون رو میرسونه. 

ghani-solmaz-photokade-com-3

وقتی ازدواج سولماز غنی با همسرش به دست شقایق فراهانی جوش میخوره!

سولماز غنی سالهاست که ازدواج کرده و با همسرش علی رحیمی لایف استایل خوشحالی دارند. سولماز بانو در رابطه با نحه آشناییش با آقاشون میگه: شقایق فراهانی فیلمی بازی کرد به نام «تجریش ناتمام» که فرصت اکران پیدا نکرد اما شقایق دوست داشت فیلم دیده شود؛ به همین خاطر اکرانی خصوصی در خانه اش برگزار کرد و فیلم را برای دوستان و همکاران نمایش داد. علی هم مانند من از دوستان شقایق بود و ما اولین بار آنجا یکدیگر را دیدم و با هم آشنا شدیم. خلاصه شروع آشنایی مان از آن شب بود و حدود سه، چهار ماه پس از آشنایی هم همدیگر را می دیدیم و معاشرت داشتیم. پس از این مدت به هم علاقه مند شدیم و شکل رابطه مان جدی تر شد و حالا هم که رسیدیم به اینجا.

ghanisolmaz-photokade-comm-3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها