|

"روناک یونسی" وقتی نقاب فیلتر رو از چهره اش میندازه

ronak younesi shayanews

روناک یونسی بازیگر سریال رستگاران که با عکسای شاخ شکونش کل اینستا رو به بازی گرفته، زده تو کار فیلترگردی و جدیدا از فیس نوفیلترش عکس گذاشته!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- تو این سال های اخیر بسیاری از بازیگران حرفه ای سینما و تلویزیون راهشون از سلبریتی بودن به سمت مهاجرت تغییر کرد و به طور ناگهانی از اون چیزی که اول بودن زمین تا آسمون تغییر کردن. یکی از این بازیگران روناک یونسی بود که رفتنش به کانادا چند سال پیش همه رو شوکه کرد. چرا که روناک یونسی علاوه بر اینکه خیلی ناگهانی مسیرش عوض شد، بلکه ظاهرش رو هم کوفت و از نو ساخت؛ تا جایی که دیگه کمتر کسی بود که او رو به عنوان یک بازیگر ایرانی بشناسه. روناک یونسی حالا با خانواده خفن خوفش کل اینستا رو قُرق کرده که فقط بیا و ببین عکساشو!

فاز غوغاییِ روناک یونسی وقتی نقاب فیلتر رو از چهره اش میندازه!

روناک خانوم این روزا خیلی فاز خفن بودن برداشته و یه جورایی با فوتوهای جینگول مستونش دوست داره مدام تو فضای مجازی رخ بده تا از بقیه سلبریتیا جلو بزنه. واسه همین هم چند وقت پیش عکسی منتشر کرد که یه بار او رو با فیلتر و یه بار بدون فیلتر نشون میداد و این دو رو کنار هم گذاشته که بگه فیلتر چندان کاری رو چهره اش انجام نمیده و اون چیزی که باعث شده حسابی خانوم خانوما رو شاخ کنه و اعتماد به سقف بهش بده، پروتزا و بوتاکسای راه و بیراهیه که هیچ جوره هم تمومی نداره.

روناک یونسی که تو این سال های اخیر تا تونسته سرو شکلش رو از طریق عملای مختلف تغییر داده، حالا یه جورایی آنچنان شاخ و شونه میکشه با چهره اش که انگاری از ابتدا همینجوری بوده. خیلیا هم معتقدن که او خودش اونقدرا هم از فیسش راضی نیست. حالا میپرسین چرا؟ به این خاطر که معمولا وقتی کسی میخواد بدون فیلتر عکس بذاره، یه مَن میکاپ انجام نمیده که بعد بیاد فوتو بندازه. بلکه فیسش رو نو میکاپ نگه میداره بعد میاد رخ میده که هیچوقت هم تابحال روناک یونسی عکس نو میکاپی از خودش نذاشته که معلومه ایشون خودش هم میدونه بی آرایش اونقدرا هم خفن نیست.

وقتی روناک یونسی استایلشو عین مداد تراشید و شد بیوتی اعظم!

تا به اینجا فقط از فیس این بازیگر براتون صحبت کردیم، ولی حالا میخوایم از تریپ برداشتنش با فیزیک خفن و مایه داریش یه چیزایی بگیمتون که همچینی کرک و پر ریزونه. روناک خانوم که خیلی تو سریال "رستگاران" ریزه میزه به چشم میومد و استایل آنچنانی هم نداشت، حالا از وقتی تشریف برده کانادا شده یه سوپر مدلینگی که تیپ شبیهش ندیدین.

خانوم خانوما که حسابی رو خودش کار کرده در کنار ورزش های خیلی حرفه ای و بدنسازی هایی که زیرنظر آقای ورزشکارشون انجام میده، حالا یه استایل ساخته که خورااااک سوگر مدلینگای اونور آبیه و داره کلی هم از این راه مایه تیله به جیب میزنه و از قصد هم با استایلای فشرده اش فیزیک پر و پا قرصش رو به رخ میکشه!

بیا یکم بیشتر روناک یونسی رو بشناسیم!!!

روناک یونسی در سال 1391 وقتی 32 ساله بود با محسن میری مدل و بازیگر 27 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو پسر بنام های مهرسام و مهراز می باشد. روناک یونسی در یکی از مصاحبه هاش درباره هنرهای خانه داریش گفت: "به گفته دوستان ، اطرافیان و آشناها دستپختم بسیار خوشمزه است دلیلش را نمی دانم اما من به آشپزی به چشم یک هنر نگاه می کنم. بنظر من در آشپزی خلاقیت هم دخیل است ، قیمه بادمجان، خورشت کرفس و انواع ته چین را خوب درست می کنم." پس این حرفا نشون میده که خانوم خانوما از هر انگشتش هفتصد تا هنر میریزه! حالا بیاین تا چند تا از فوتوهای مدلینگی روناک یونسی رو که البته از گشت و گذاراش تو شهر هست نشونتون بدم!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها