|

فریبا نادری و پولی که از دلی جون درمیاره؛ خانوم از پری سیما ستایش به کجااا رسید!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری رو میشه هنرمندی بی حاشیه اما در عین حال پر از داستان دونست که اینبار با استایل اروپاییش تو آسانسور همرو متعجب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر خوش فیس و توانای ایرانیه که با بازی در سریال های مختلف شناخته شده بودااا اما اصل کار خانوم بازیگر جایی شروع شد که در سریال "ستایش" کاراکتر پری سیما رو به بهترین شکل ممکن درآورد و به تصویر کشید. فریبا نادری گرچه همیشه و همه جا نقش هایی آروم و بی سر و صدا داشته اما اینبار با پری سیما جون جوری ترکوند و اون روی دیگشو نشون داد که بیا و ببین!

فریبا نادری در این نقش به شدت منفور و منفی بود و زنی رو به تصویر کشید که به شدت ظالم و بی رحمه، البته که فریبا بانو به دلیل اینکه تازه دو ماه بود زایمان کرده بود اندامی درشت داشت که خب همین موضوع باعث شد تا کمک بیشتری بشه به طبیعی شدن هرچه بیشتر پری سیما! فریبا نادری از هنرمندان پرطرفداره چرا که با وجود اینکه شاید چندان حاشیه خاصی نداشته باشه اما در صفحه اینستاگرامش بیش از 2 میلیون فالوور داره که دوست دار خانوم خانوما هستند و خب میلیونی دنبال کننده داشتن و تعداد بالا، میتونه میزان محبوبیت یک هنرمند رو نشون بده. البته نمیگیم همه هااا، چرا که مثلا بهاره رهنما هم 5 میلیون فالوور داره اما چندان کامنت خوبی نمیگیره!

حالا از این ها که بگذریم و برسیم به خود فریبا نادری باید  بگیم که این بازیگر جوانمون علاقه زیادی به سلفی های آسانسوری داره و زیاد این سبکی عکس میگیره! در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

فریبا+نادری

فریبا نادری و ترندای خوشگل کُن و نکُنش!

فریبا نادری هم اهل ترندای خوشگل کُن هست و هم نیست! حالا یعنی چی؟ یعنی فریبا بانو این مدلیه که جینگول مستون تریپ میزنه ها ولی اصلا انگاری بلد نیست که خوشتیپ باشه و در اکثر مواقع از آیتم های رو مد استفاده میکنه اما یه جور شنبه یکشنبه کار رو درمیاره که باد گفت شما همون تیپ معمولی بزن و سمت ترندها نرو!!

اما از نگاهی دیگر اینکه فریبا نادری سالها پیش بینی خود را عمل کرد که خب خوشگل شد بعد یکم که گذشت انگاری گونه هارو دید پر بشن جذاب ترن که یه دستی هم به لپاش برد اما همه اینها به کنار اینکه فریبا نادری در برخی از تصاویری که از خود به اشتراک میذاره پوستی برنز داره که خب گاهی اونقدر زیاده که به گفته برخی از کاربران یا کرم پودر برنز استفاده می کنه و احساس خوشگلی داره و یا گریزی به سولاریم زده!

Untitled+(1)

فرقی شاخ و دم داره فریبا نادری با بقیه خانومااای بازیگر

از دیگر تفاوتای فریبا نادری میشه به این موضوع اشاره کرد که خانوم بازیگر گرچه مدتیه به شدت کم کار شده اما تو صفحه اینستاگرامش به شدت فعاله و عکسای زیادی میذاره. اما موضوع اینجاست که تو دنیایی که بازیگرای خانومش وارد هر کدوم از پیجاشون بشید با تصاویر رنگ وارنگشون مواجهید و کلی استایل و ژستای مختلف دارن برای ارائه و برد در این مسابقه بزرگ ادا و اطوار، فریبا نادری این طوری نیست و کلا انگاری تو حال و هوای خودش سیر میکنه.

فریبا بانو در این زمینه با بقیه فرق داره و در بیشتر عکسایی که به اشتراک گذاشته چه پست و چه استوری، تنها با دو سه تا شال هستش که خب یکیش مدل پلنگی داره و خیلی ازش استفاده میکنه! دئومیشم شال خرسیه که اینم خیلی دوست داره و با وجود سن و سالش اما خرس دوسته! این در حالیه که اول اینکه بانوان بازیگر خیلی به دنبال استایل هستند و خب برای حفظ سیس کاری خودشونم که شده سعی دارند تا تکراری نپوشن و دوم اینکه فریبا نادری در ازدواج دومش همسر مردی پوادار شد به نام مهرداد طباطبایی که خب اینهمه کمبود لباس برای کاربران سواله آخه چرا و چجوری؟ 

jjg

فریبا نادری و پولی که از دلی جون درمیاره!

از طرفی دیگر فریبا نادری همراه با همسرش رستورانی شیک و دنج به نام دلی جان داره که خب خانوم خانوما هم بیشتر وقتشون رو اونجا دارن خوش میگذرونن و درآمد خوبیم از این طریق دارند.

بیشتر بازیگران که شغل دوم دارند یا رستوران دار هستند و یا طلا فروشی و سالن زیبایی!

فریبا+نادری+(1)

فریبا نادری حرکت زد از کشف حجابم بدتر!!!

خب میدونیم و می بینیم که این روزا دیگه خیلی از خانومای بازیگرمون دارن حتی تو خود کشور کشف حجاب میکنن و احتمالا یکم دیگه بگذره دیگه بازیگری برای سینما و تلویزیون نداریم.

فریبا نادری از دسته هنرمندانی هستش که هنوز نه تنها چنین اقدامی ازش دیده نشده بلکه اصلا جیکشم در نمیاد. فریبا نادری کلا شخصیتی حاشیه دار نداره و اصولا از هرچی جنجاله دوری میکنه. اما در ادامه تصویری دیگر از وی مشاهده می کنید که از کشف حجاب هم نامتعارف تره!!

فریبا+نادری+(2)

unknown_306731137_747513599645363_4884997124853317391_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها