|

سارا بهرامی با استایل چیتانش که هیچ سِنخیتی با ایرانیا نداره؛ شلوار قد چهلش چی میگه!

Sara bahrami shayanews

سارا بهرامی از بازیگرای خوش چهره و کاربلدیه که بلده هم خوشتیپ باشه و هم های کلاس، چرا که تیپای خانوم خانوما رو دست نداره و همیشه فکر شدس!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سارا بهرامی از بازیگرای خوش فیس و خوش کلاس و البته کاربلد ایرانیه کمه تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری بازی داشته و خوبیشم اینه که مثلا نقش های چالشی و مختلفی رو ایفا کرده و هم تجربه ای باحال برای خودش شده و هم تواناییش رو به دنیای هنر و مخاطب نشون داده. سارا بهرامی هم کاراکتر "دارکوب" رو در کارنامه کاریش داره و هم کاراکتر "ساخت ایران" که خب هردو توانایی خاصی میخوان تا به خوبی به تصویر کشیده بشن. سارا بهرامی گرچه به شدت کم حاشیه هستش اما از طرفی هم به شدت پرطرفداره که خب همین موضوعات باعث شده تا خانوم خانوما شخصیتی ناب و دوست داشتنی در میان بازیگران زن داشته باشه.

سارا بهرامی اصولا خانومی خوش لباسه که انتخاب های خوبی در آیتمای استایلش داره. سارا بانو که در اینستاگرام خیلی اکتیوه و تصاویر زیادی هم منتشر میکنه اصولا کلاس کاریش حفظه و مثلا مثل بهاره رهنما نبست که برای دیده شدت هر چیزی رو با هر چیزی بپوشه و اسمش رو بذاره خاص بودن! مثلا در ادامه تصویری از سارا بهرامی مشاهده می کنید که زیبایی لباس به تن سارا بهرامی دوبرابر شده و از اونجایی هم که ایشون اندام خوبی دارند به راحتی میتونن مدل طور بپوشن و عکس بگیرن!

292188556_771913997277035_2701553816970156390_n

سارا بهرامی و استایل هایی که رفته ثبت احوال زده به نام خودش!

سارا بهرامی جزو خانوم بازیگریه که در استایلش امضای شخصی داره و بیشتر اوقات سراغ آیتم‌های تایم لِس میره، چرا که این آیتم‌ها موندگاری بیشتری دارن و برای فردی مثل سارا که یک آیتم رو چندین بار با ست‌های مختلف استفاده می‌کنه، بسیار انتخاب خوبیه!

شاید این موضوع به نوعی همون کلاس کاری برای یک هنرمند باشه چرا که این روزا بسیاری از بانوان سینمایی انگاری تنها در تلاشند تا با استایل های نامتعارف خودی نشون بدن که خب اصلا جالب نیست. اما سارا بهرامی نکتش اینجاست که در مراسمات همانند اونها جلب توجه زیادی داره اما این کجا و آن کجا ...!!

چطور+استایل+شخصی+داشته+باشیم

وقتی از سارا بهرامی تعریف میکنی و یهو برگاتو میریزونه!

سارا خانوم از اون دسته بازیگراییه که کلا دوست داره کاربران فضای مجازی رو با فرمای مختلفی که به خودش میگیره، سوپرایز کنه و برای همین هم آنچنان خفن مَفن شده جدیدا که فقط بیا و ببین!

بانو جان با آنچنان ژیگول بازی سعی داره یه مدلینگ پر و پیمون از خودش بسازه که حد و حصر نداره. جدیدا هم واسه اینکه نشون بده چقدر از بقیه مدلای اینستا متفاوته، یه میکاپ یخ و خیلی مااات زده رو فیسش که انگاری رسما کلش رو کرده تو یه گالن آرد و تمام! البته خب خیلیا هم از این مدل فازگیری خانوم خانوما خوششون اومد و قطعا این پارچه سفید و خیلی خاصش با بوتای زرشکی یه طرفدرای باید داشته باشه دیگه! نه؟!!!

sara.bahrami.official_1643522498

sara.bahrami.official_1642847396

سارا بهرامی و پرونده زندگیش که خیلی پر پیمونه!

سارا بهرامی متولد 2 بهمن ماه در سال 1361 در شهر اصفهانه. خانوم بازیگر دو خواهر و یک برادر داره و به خاطر علاقه ای که نسبت به بازیگری از همون بچگی از خودش نشون داد، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یادگیری تئاتر رو آغاز کرد.

سپس تحصیلات دانشگاهیش رو هم در رشته تئاتر در دانشگاه تنکابن استان مازندران در مقطع لیسانس به پایان رسوند. با کسب تجارب بالایی که داشت وقتی 27 ساله بود، اولین بار با بازی در سریال "پروانه" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و پس از اون کارنامه پر و پیمونی رو تونست برای خودش رقم بزنه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها