|

"فلور نظری" مُشتی بوتاکس وِل داده زیر پوستش کُپ مجسمه آزادی؛ بنجامین باتن کی بودی تو!

flor nazari shayanews

فلور نظری بازیگر خفن ایرانی که حالا ساکن آلمان شده، جدیدا یه چهره جدید و شیکولی از خودش ساخته که فقط بیا و ببین!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فلور نظری از بازیگران خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا داره تو کشور تازه مهاجرت کردش کلی خوشگذرونی و بگو بخند میکنه و مدام هم تو فضای مجازی ازش عکس و فیلم میذاره. فلور نظری که در تلویزیون بارها و بارها نقش مادرهای خیلی عاقل و ملیح رو بازی میکرد، حالا مدتی شده که زده به سیم آخر و با عملای راه و بیراهش کل زمین و زمون رو به هم دوخته و فیسش رو رسما کوبیده و از نو ساخته. فلور نظری تو سریالایی مثل "تکیه بر باد" خیلی خوب درخشید و پس از اون به آلمان مهاجرت کرد تا دنیا رو با جذابیتاش زیباتر کنه!

فلور خانوم که این اواخر تو خفن بازی هیچ جوره کم نمیذاره، جدیدا از تریپ عجیب و غریبش رونمایی کرد و آنچنان با اُبهت ویدیو از خودش منتشر کرد اونم وسط مونیخ که آدم وقتی میبینه فکر میکنه فقط ایشون رفته اونور آب و بقیه پاشون به آلمان و کشورای اروپایی باز نشده! فلور نظری علاوه بر این حالا یه دختری هم توی فیلمش هس که معلوم نیس کیه و اینور و اونور کردن دوربین به چه درد کاربران میخوره واقعا. البته خانوم خانوما با گیسای جینگول مستونش سعی داره بیشتر از قبل هم دم چشم باشه و تو هر عکس و فیلمی اونقدر آرا ویرا میکنه که فقط بیا و ببین!

فلور نظری شده یه پا شیکول اروپایی که اینورا رو یادش نیس!

فلور خانوم که این روزا تبدیل شده به یک اینستاباز قهار که از عملا و پروتز هیچی کم نذاشته که هیچ حالا کلی هم فیلتر جینگول مستون خوابونده رو فیسش که تا حالا ندیدیم این مدلی والا! اما از این چیزا فعلا بگذریم که بعدا راجع بهشون توضیح میدیم و برسیم به به تیپای شاخ و اروپایی این بازیگر که یه جوری تریپش رو هم از نو ساخته که انگاری اصلا این خانوم یه فلور نظری دیگه اس؛ وگرنه یه نفر چطوری میتونه اینقدر زمین تا آسمون تغییر کرده!

f

hgt

وقتی فلور نظری کلی پروتز وِل داده زیر پوستشُ شده کُپ مجسمه آزادی!

فلور نظری نه تنها تو ساخت استایل خفن و اروپایی واسه خودش کلی پول خرج کرده، بلکه واسه فیسش هم کلا کوفته و از نو ساخته. البته خودش معتقده که همه به دندونا و بینیش حسودی میکنن و دوست ندارن پیشرفتش رو ببینن و وضع تووووپ زندگیش هم بخاطر تلاش هاییه که در زمانی که ایران بوده انجام داده و حالا هم یهو تصمیم گرفته کل اون مایه تیله ها رو بزنه زمین و بره تو کار عملای راه و بیراه و ازش تینیجری بسازه که تابحال ندیدینش!

فلور خانوم علاوه بر اینکه این همه پروتز و بوتاکسای رنگ و وارنگ زده زیر پوستش که اینی شده که هیچکس نمیشناستش، حالا یه مدلی داره داره فیلتر میندازه رو فیلتر که حد و حصر نداره و از خانوم بازیگر رسما یه پا مجسمه ساخته که همش تو قیافه تشریف دارن!

s

dw

یکم بیشتر فلور نظری رو بشناسی بَدک نیستا!!!

فلور 53 ساله علاوه بر داشتن مدرک کارشناسی مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است. نظری در آثاری چون «رویای خیس»، «خانه به دوش»، «مسافری از هند»، «پرواز در حباب» و «نفس گرم» نقش آفرینی کرده است و 20 سال است که در عرصه بازیگری فعالیت می کند. با اینکه خیلی از سایت ها فلور نظری را متاهل معرفی می کنند ولی به نظر می رسد که او جدا شده باشد.

as

jhy

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی