|

نازنین بیاتی و یه کوچول میکاپی که کَردتش عین ماه؛ خانوم نوک قله رُخ اومده عقااابی!

nazanin bayati shyanews

نازنین بیاتی بازیگر خوش چهره ایرانی که این روزا با فوتوهای جینگولش اینستا رو ترکونده، جدیدا از ژستای ژَذابش تو طبیعت رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- نازنین بیاتی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا کمتر کسی هست که او رو نشناسه. نازنین بیاتی که اولین بار با بازی در فیلم آینه بغل تونست توانایی های بی بدیلش رو در عرصه بازیگری به نمایش بذاره، پس از اون در کسری از زمان تبدیل شد به یک سلبریتی تموم عیار که در اغلب فیلم و سریالای خفن حضور داره. نازنین بیاتی این اواخر با بازی در فیلم دینامیت تونست کلی طرفدارای پر و پا قرص واسه خودش دست و پا کنه که تابحال تو ایران این حجم از محبوبیت واسه یه بازیگری که تازه معروف شده به چشم نیومده.

نازنین خانوم البته در کنار بازیگری تونسته یه پیج پر و پیمون هم برای خودش بسازه که با عکسای خفنش کل فضای مجازی رو مات خودش کنه. مثلا چند وقت پیش خانوم خانوما هوس رفتن به طبیعت به سرشون زده بود که تو این سفر به قدری با آرا ویراهای مختلف از خودش عکس گرفته که انگاری قصد داره تو این زمینه جای گلشیفته خانومو بگیره. چرا که او هم در پیجش چنین عکسایی رو گذاشته بود و ژستای بی نظیرش طرفدارای زیادی داشت. حالا نازنین بیاتی هم با سبک خاص و ریزه میزه خودش قصد داره اینجوری یه پا مدلینگ شه!

unknown_47691689_2048067305283895_1933161000310755937_n

unknown_197862030_315946590086111_448029253277096410_n

وقتی سلبریتی بودن با نازنین بیاتی معنی پیدا میکنه!

در سینمای ایران خیلی وقت بود که خبر آنچنانی از بازیگرای ژینگولی همچون نازنین بیاتی نبود که بتونه هر نقشی رو به بهترین شکل ممکن ایفا کنه.

نازنین خانوم که تو این روزا همچون پژمان جمشیدی به عنوان پایه تمام فیلم و سریالا شناخته میشه، با چهره جذاب و دوست داشتنی و البته بامزه اش دیگه کسی نیست تو ایران که نشناسش و همین موضوع هم باعث شده که حسابی واسه این بازیگر خوش سلیقه و تو دل برو سر و دست بشکونن و طرفدارا کلیپ بسازن بنزززز که خانومو عین عروسک نشون میده با گریمای متفاوت و همه هم خوشگل و جذاب!

یه کوچول میکاپ کافیه که نازنین بیاتی رو عین ماه بدرخشونه!

نازنین بیاتی از همون اول که وارد فضای سینما شد، به دلیل برخورداری از چهره مطلوب و دوست داشتنی کلی طرفدار داشت. او علاوه بر اینکه خیلی فیس بِیبی و دوست داشتنی داره، استایلای خاص و منحصر به فردش هم زبانزد خاص و عام هست.

حالا این تریپ برداشتنای خانوم علاوه بر اینکه باعث نشده اعتماد به سقف پیدا کنه و خودش رو خیلی دست بالا بگیره، بلکه باعث هم شده که گهگداری با میکاپای ژَذاب فقط و فقط یه سبک خاصی از آرایش رو به طرفداراش نشون بده و از این مدلیا نباشه که معلوم نیس چقدر فیسش رو تو میکاپ عین مواد جوجه خوابونده که یهو تهش شده این! مثل خیلی از بازیگرا و سلبریتیای حالایی...

نازنین+بیاتی

jj

Untitled+(1)

آغاز درخشش ستاره بخت نازنین بیاتی از کجا بود؟!

این بازیگر جوان و خوشگل ایرانی که با بازی در فیلم «دربند» در نقش یک دانشجوی شهرستانی که به تهران امده بود شناخته شد. از خفن ترین بازی های او می توان به بازی در سریال شبکه خانگی «مانکن» اشاره کرد که در کنار هنرمندانی چون محمدرضا فروتن و مریلا زارعی و ...ایفای نقش داشت.

نازنین بیاتی از بازیگران کم حاشیه ای می باشد که از همان ابتدا هم ترجیح داد تا با هنر خود معروف شود نه حاشیه و حرف و حدیث! وی در حال حار در اینستاگرامش بیش از 1 میلیون و 200 هزار دنبال کننده دارد که البته به نسبت شهرت و فعالیتش انگاری کم به نظر میاد چرا که خیلی از همکارانش خیلی بیشتر از اینها فالوور دارند!!

میم-خام-نازنین-بیاتی

ih

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها