|

استایلای شیک و پیک فقیهه سلطانی؛ ژنِ خوب یعنی خانوم با آبجیاش!+عکس

faghihe soltani shayanews

فقیهه سلطانی بازیگر خوش چهره که این روزا با فیس جذابش داره حسابی فاز خودشیفتگی از خودش درمیکنه، به تازگی فوتویی میون دوستاش منتشر کرد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- فقیهه سلطانی از بازیگران خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که اخیرا چندان در قاب تلویزیون و سینما دیده نمیشه. البته فقیهه سلطانی با بازی در سریال یاور که برای ماه رمضان 1400 از شبکه سه پخش میشد، باعث شد اسمش و وصف زیباییش دوباره سر زبونا بیفته. از اونجایی که فقیهه سلطانی علاقه زیادی به زیبایی خدادایش داره و دوست داره مدام این جذابیت رو با طرفداراش به اشتراک بذاره، یه پیج خفن اینستایی زده که توش پر از عکسای رنگ و لعابدار از خانومه!

فقیهه خانوم تازگیا خیلی میون دوست و رفیقاش دیده میشه و گویا داره ایام خیلی خوبی رو در کنار اونا میگذرونه. البته تو کمتر عکسی این بازیگر در کنار همسرش یعنی آقای جلال امیدیان دیده میشه، ولی گویا چندان مشکلی هم بینشون نیست. اخیرا فقیهه سلطانی عکسی در میون جمع دوستان نابش منتشر کرده که او رو با پوستی مخملی و چشمان همیشه تو دل بروش نشون میده. خانوم خانوما که کلا تو عکسای عادیش ثابت کرده علاقه زیادی به آرایش و میکاپ های آنچنانی نداره، میون تموم دوستاش میدرخشه و حسابی هم طرفداراش روز به روز بیشتر میشن!

lk

w

وقتی فقیهه سلطانی از تو کلی آرایش غلتون غلتون میاد جلو دوربین!

فقیهه سلطانی از چشم خودش و البته ایرانیا خیلی خوش چهره و دوست داشتنیه و البته یه جا که اذعان کرده بود خوشگلترین بازیگر ایرانیه که این هم در جای خودش یه ادعاییه. ولی با این وجود گویا خانوم خانوما چندان اعتماد به نفسی نداره و فقط دوست داره مدام در حالت های مختلف از خودش عکس بندازه ولی با میکاپ هایی که درواقع نمیشه اسمشون رو میکاپ گذاشت. چون به قدری به هم ریخته و شلخته به نظر میان که با دیدنشون رسما آدم کُپ میکنه که این چه وضعیه!

we

eq

استایلای شیک و پیک فقیهه سلطانی که یهو خانومو ساده زیست کرد!

فقیهه خانوم که کلا معلوم نیست چه فازی داره و یهو از حالت خیلی پر میکاپ که آدم میمونه توش وقتی میخواد جلوی دوربینا بیاد، حسابی به خودش میرسه ولی خیلی ساده و شیک و لوکس. درواقع اینطوری که پیداست فقیهه خانوم نمیخواد جلوی دوربین ها خیلی سوژه باشه و از حاشیه امنش بیرون بیاد، واسه همین هر وقت وارد مراسم های اکران و این حرفا میشه سعی میکنه از ساده ترین لباساش استفاده کنه و در عین حال شیک بودنش رو هم رعایت کنه!

dsg

فقیهه سلطانی با خانواده چش رنگی که یهو دخترش از دستش در رفت!

فقیهه سلطانی که خیلیا به خاطر چشمای رنگی و جذاب تو سینما میشناختنش و همین الان هم بعد سال ها که میاد تو یه سریال یا فیلمی بازی میکنه باز با چشم هاش دل خیلیا رو میبره، تنها فرد خوش چهره خونواده اش به حساب نمیاد. اینطور که پیداس برخلاف خیلی از آدما که فقط تو خونواده یه دونه چشم رنگی تو دل برو دارن، اما خانواده سلطانی همگی جذاب و چشای تیله ای دارن که یکیشون از اون یکی دوست داشتنی تره.

عکسی هم که فقیهه خانوم در کنار خواهراش منتشر کرده بر اینکه همگی تو چهره حسابی خوش شانس بودن، صحه میذاره. اما زمانی که فقیهه سلطانی تو برنامه دورهمی اعلام کرد که حامله اس و به همین خاطر اینقدر تپلی شده و بچه هم دختره و اسمش قراره بشه گندم، همه بر این باور بودن که وای الان یه دختر میاد کُپ خود فقیهه خانوم که دیدن نه خیر، دختر خانوم شد یکی شبیه باباجانش!

sa

as

wq

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها