|

وقتی "سوگول طهماسبی" کَت واک میره محشررر؛ بازیگر ساده نجلا رو فقط باید بیای ببینی!

sogol tahmasebi shayanews

سوگل طهماسبی از بازیگرای خوش چهرمونه که زده تو کار مدلینگ اما جدیدا یه عکس از بچگیاش دیده شده که خیلی شبیه الانشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سوگل طهماسبی از بازیگرای جوان و خوشگل موشگل تلویزیونه که سالهاست در  این عرصه فعالیت داره و چندان روی پرده نقره ای دیده نمیشه بلکه خانوم خانوما از اون مدل هنرمنداست که بیشتر در قاب جادویی بازی میکنه و همیشه هم تو یه قالب نقش!! سوگل طهماسبی از اونجایی که چهره ای بسیار آروم و مظلوم داره انگاری اصلا بهش نمیاد که منفی باشه در همین راستا هم بیشتر او را در کاراکترای مثبت می بینیم! سوگل طهماسبی صورت و سیرتش تقریبا یکیه و در زندگی واقعی خود نیز چنین است و اهل حواشی و شیطنتای نامتعارف نیست!

سوگل خانوم طهماسبی که این روزا حسابی مشغول اینستاگرامشه به هیچ وجه نمیذاره از دنیای ارتباطات و چشم مخاطب دور بمونه و گرچه که در بازیگری در حال حاضر کاری نداره اما در عوض تصاویر بسیاری از خودش و حال و هواش منتشر میکنه که نشون میده خانوم بازیگر نمیخواد از بورس بیوفته!

همونطور که گفتیم سوگل طهماسبی تصاویر زیادی به اشتراک میذاره اما به تازگی به عکس از خانوم خانوما دیده شده که مربوط به سالهای دوریه و سوگل محجبه طور خیلی کوچولوعه! در ادامه این بانوی اهوازی رو مشاهده می کنید که از همون بچگیشم معلومه آروم بوده!

16647717057857

خانوم کوچولو حالا شدن یه مدلینگ به تمام عیار!

سوگل طهماسبی خب دیگه یه بازیگره و اصلا امکان نداره تو این فضا رفته باشی و خجالتی باشی! ایشونم همونطور که آروم هستند یه روی جیلیز ویلیز هم دارن که خب میشه تو نگاه و چشاش فهمید.

سوگل طهماسبی همونطور که گفتیم یه دختر تلفیقی از شیطون و آرومه که جوانب رو رعایت میکنه اما راه خودشم میره و اتفاقا از خیلیا هم جلوتر میره!

سوگل خانوم طهماسبی مثلا در مدلینگ هم فعاله و خب در در این زمینه خوبم بلده ژست بگیره! چرا که خیلی از بازیگرامونم هستند همانند خانوم فریبا نادری که خیلی به عکس علاقمندن اما هیییچ استعدادی تو ژست و فیگور ندارن و در نتیجه همش عکساشون تکراریه. اما سوگل طهماسبی که چهره ای نچرال و زیبا داره اینطور نیست و هم با گوشیش و سلفی طور عکسای خوبی میگیره و هم با دوربین حرفه ای! خلاصه که خانوم کوچولویی که دیدن حالا برا خودش مدلی شده!

Untitled (4)

سوگل طهماسبی یه خوش پوشه که دوستاشو میفرسته جاده خاکی

خب میدونیم که بعد از کم شدن کرونا و دوباره باز شدن سینماها و حضور بازیگران در اکران های پی در پی، باعث شد تا دوباره کت واک خانومای بازیگر برای نشون دادن استایلاشون شروع بشه و هر کدوم به نوعی جلب توجه کنن که خب در مجموع کلیت همشون میشد همون استایل و یا حرکاتی عجیب!

مثلا مدتی پیش در یکی از مراسمات سینمایی سوگل طهماسبی در کنار مریم مومن بازیگر جوان سریال بانوی عمارت حضور داشت که خب سادگی و زیبایی سوگل خانوم در کنار استایل بسیار عجیب و نه چندان جالب مریم خانوم حسابی به چشم اومد!

مریم مومن نیز بعد از شهرت به سرعت رنگ عوض کرد و رفت سراغ تریپایی که بیشتر تو چشم باشن و خب از نظر خیلی از کاربران آیتم هایی که برای زیبایی استفاده میکرد نه تنها زیبایی نداشت بلکه به شدت عجیب و بیریخت بود!!

campec.ir_1640373772_7

سوگل طهماسبی تو عروسی داداش جانش!

سوگل طهماسبی البته که تا همین چند وقت پیش سریالی در صدا و سیما داشت به نام "نجلا" و اصلا با محیا دهقانی به همین دلیل که در این سریال همبازی بودند بیشتر رفیق شد و حالا این دو بازیگر رو کنار هم می بینیم.

البته که در فصل اول نجلا، شخصیت نجلا رو خانوم سارا رسول زاده ایفا کردند و کیلی هم این کار هوادار پیدا کرد اما در فصل بعد محیا دهقان جایگزین شد که ابتدا بسیاری از کاربران ناراحت بودند و بعد ان نقش و کاراکتر به دلها نشست. 

سوگل طهماسبی تصاویری همراه با ملیکا شریفی نیا و محیا دهقانی منتشر کرد که برای دوست دارانش جذاب بود.

Untitled (2)

Untitled (3)

بیوگرافی سوگل طهماسبی و ازدواج جذابش

سوگل طهماسبی متولد 25 بهمن 1364 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده مقطع فوق دیپلم رشته گرافیک و اصالتا بختیاری و بزرگ شده اهواز می باشد که از 8 سالگی وارد تئاتر شد و حالا در تلویزیون می درخشد. 

سوگل خانوم طهماسبی سال گذشته ازدواج کرد و تصاویری هم از خود با لباس عروس گذاشت اما هیچ تصویری تا به حال از همسرش منتشر نکرده که این چندان به مذاق کاربران خوش نیومد!

11B60ECF-8193-4B48-AC3C-B47ABC8D0AA2تولد-سوگل-طهماسبی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها