|

افشاگری باورنکردی ترلان پروانه وسط لایو؛ خانوم بازیگر از عشق ممنوعه اش گفت!

tarlan parvaneh shayanews

ترلان پروانه بازیگر جوان ایرانی است که همیشه حواشی زیادی داشته اما جالب بدونید که در عرصه بازیگری موفق بوده و با نام های مطرحی همکاری کرده.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- ترلان پروانه رو باید یکی از جذاب ترین خانوم های بازیگر این چند سال اخیر دونست که در عین جوونی خوب تونسته تو نقش های مختلف بدرخشه و احتمالاً تو سالیان آینده باید انتظار سوپراستار شدن رو از ایشون داشت. ترلان پروانه تازه 24 ساله است و از زمانی که خیلی کوچیک بود کار بازیگری رو شروع کرد. اگه به رزومه هنری ترلان پروانه نگاهی بیاندازیم می بینید که خانوم بازیگر سابقه کار کردن با کارگردان های بسیار مطرحی رو داره و تقریباً با همه بزرگان کار کرده از کمال تبریزی و رضا کریمی بگیرید تا مهران مدیری و شعیبی و نیکی کریمی. البته خیلی از این کارها مربوط به دوران کودکی ترلان بود و آن زمانی که تلویزیون همچنان برای اهالی سینما جذابیت داشت.

ترلان پروانه؛ یه مشکی پوش غیرمعمول و متنوع!

ترلان هنرپیشه جوانی است و اینکه دوست دارد، استایل‌های متنوع را امتحان کند هم کاملا طبیعی به‌نظر می‌رسد. او از آن افرادی نیست که محافظه‌کارانه به‌دنبال پوشیدن مدل‌هایی باشد که حتما بر تنش می‌نشینند و ساده هستند.

در استایل‌های ترلان پروانه، استفاده از رنگ مشکی زیاد به‌چشم می‌خورد. به‌نظر می‌رسد که او به این رنگ علاقه دارد چون پای دلایل دیگری مانند نیاز به کشیده و لاغر جلوه‌کردن برای ترلان به‌میان نیست.

او اندام خوبی دارد و سابقه علاقه‌اش به انتخاب مدل‌های خاص هم نشان می‌دهد که در حصار محافظه‌کاری برای انتخاب رنگ مشکی قرار نگرفته است. مشکی رنگ خوبی برای انتخاب لباس در موقعیت‌های مختلف است. در واقع، دردسر تصمیم‌گیری برای ست‌کردن لباس و انتخاب از میان گزینه‌های مختلف را هم کم می‌کند.

3-5

ترلان پروانه و فیس پرفراز و نشیب اما بی عملیش!

ترلان پروانه خودش معتقده هیچ عمل زیبایی انجام نداده و جدیدا تو استوری که منتشر کرد به این موضوع اذعان داشت. ولی این جواب سروصدای خیلی از کاربرای فضای مجازی رو بلند کرد. چون معتقد بودن ترلان اصلا اون ظاهر چند سال پیشش رو نداره و حالا رسما خودش رو شبیه بازیگرای اروپایی و البته با فیسی غیرطبیعی کرده.

خب جواب رو میشه اینطوری داد که ترلان خانوم تزریقای جورواجور ژل و پروتزایی که صورتش رو رسما پر از فراز و نشیب کرده به عنوان عمل جراحی نمیشناسه و لبای تزریق شدش که تو هر عکسی از کادر زده بیرون رو خیلی نچرال میدونه. حالا بیاین پیدا کنین پرتقال فروش را؟!!!

ترلان-پروانه-و-مادرش

ترلان پروانه و کلی رابطه تکذیب شده!

همیشه درباره ترلان پروانه و رابطه هاش شایعه زیاد بود البته خود خانوم بازیگر هیچ وقت اون ها رو تایید نکرد. در مورد کسانی هم عاشق خانوم بازیگر بود هم لیست بلند بالایی وجود داره از ارسلان قاسمی و فرشاد احمدزاده و سعید عزت اللهی گرفته تا همین لیتو معروف که کل دنیا رو داره با موزیکای خفنش میترکونه. آقای رپر چند وقت پیش لایوی گذاشته بود و تو اون لایو اذعان داشت که با ترلان دوستِ و خیلی هم با ذوق و غش غش خنده داشت راجع بهش صحبت میکرد. حتی به جایی رسید که از زیبایی ترلان هم حسابی تعریف میکنه و نشون میده که همین پروتزای رنگ و وارنگ هم خیلی کشته مرده داره!

ترلان پروانه عاشق باله است البته تو آب!

اما از استعداد و توانایی خانم بازیگر جوان هم نباید گذشت. ترلان پروانه دختر ورزشکاری است و خودش گفته بود ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.

البته گویا خانوم پروانه به رقص هم علاقه زیادی دارد. او پیشتر گفته بود کلاس های باله در آب را به اتمام رسانده ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما به دلیل دلمشغولی هایی که دارم، نتوانستم آن را ادامه دهم.

tarlan_parvanee_1613677251

بیوگرافی جالب ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است. وی ازدواج نکرده و مجرد است.

tarlan

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها