|

ویو جذاب و زیبا از حیاط خونه شاه نشین "فریبا نادری"؛ استایل شاخدار خانوم یهو زد بالا!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری از بازیگرای جذابیه که این روزا داره ازش یه عکسایی درمیاد که نشون میده ایشونم زده تو راه بیراهه!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- فریبا نادری از بازیگرای خوش چهره و خوش استعداد ایرانی می باشد که دیگه اسم و رسم خاص خود را دارد و با بازی در سریال ستایش یهو هم ترکوند و هم منفور شد. حالا چرا چون فریبا نادری در این سریال نقشی منفی داشت که خب خیلیم خوب از آب درآوردش و به طبیعی ترین شکل ممکن ایفا کرد و به شهرتی چند برابر قبل رسید اما یهو خانوم خانوما چشماشو باز کرد و دید فریبا نادری شده فحش خور یکسری از افراد که زیادی تحت تاثیر جو سریال قرار گرفتن و ایشون رو واقعا پری سیما می بینن! بابا فیلممممه!

از این ها که بگذریم فریبا خانوم نادری از اون بازیگرای پولدار تلویزیونه که در سینما چندان دیده نمیشه اما به تازگی فیلمی با نام "خائن کشی" بازی کرده که البته اینم هنوز به مرحله اکران نرسیده و تازه اینهم درش بازیگران تلویزیونی هم بیشتر دیده میشن تا سینما! 

فریبا نادری تو زندگی شخصیش خیلی زیاد اهل اینستا بازیه اما اصلا اهل استایل بازی نیست و معمولا هم خوووشتیپ دیده نمیشه. مثلا در ادامه تعدادی از تریپای فریبا نادری رو مشاهده می کنید که از نظر کاربران چندان جالب نیستند!!

nody-بیوگرافی-فریبا-نادری-1632996554

fariba-naderi-2

fariba-naderi-vaghtesobh-1

فریبا خانوم نادری وحیاط خونه عیونیش!

فریبا نادری وهمسرش وضع مالی بسیار خوبی دارن و علاوه بر رستوران داری اونم تو شمال تهران بیزینس های پر پول دیگه ای هم دارن خانم بازیگر به تازگس یه عکس از حیاط جذاب خونه بالاشهرش منتشر کرد و حسابی باهاش پز داد.

ac-image-H51664949990oW

استایل های بسیار نامتعارف فریبا نادری که یهو زد بالا!

حالا جدا از این عکسا یکسری تصویر از خانوم بازیگر منتشر شده که به نظر میرسه حاصل شیطنت یه کاربر و یا طرفدار هستش که گیر داده به فریبا ادری و عکسایی ازش داره میسازه که نامتعارف هستند و به دور از شخصیت فریبا نادری.

فریبا خانوم هرچقدر هم که به گفته خیلیا بدتیپ باشه حداقل از خوبیاش اینه که اهل استفاده از تریپای ناجور نیست تا با این وسیله خودش رو بولد کنه! چرا که دیگه خیلی از هنرمندان خانوممون هستند که وقتی میان اکران و یا مراسمات سینمایی انگاری اومدن فشن شو اونم از مدل نامتعارفش! فریبا نادری اما این چنین نیست که خب در ادامه تصاویر خانوم خانمارو مشاهده می کنید! همونایی که به احتمال زیاد فتوشاپ هستند!!

فریبا+نادری

فریبا نادری و اعتیاد سرسختش! خانوم خوشگل شدی بسسس کن!

فریبا نادری چندان اهل میکاپ و آرایش نیست مگه اینکه عکاسیس باشه یا برای موردی مدل شده باشه! فریبا خانوم نادری چهره به نسبت زیبایی داره که البته دست نخورده نیست و با جراحی و یه ریزه کاری های دیگه تغییرادت زیادی در چهرش ایجاد شده اما باز خوبیش به اینه که تا همین جای کار قانع شده و مثل خیلی از بازیگران همچون خانوم متین ستوده دم به دقیقه دست به قلم برای تغییر چهرش نیست!

اما فریبا نادری از معتادین فیلتر های اینستاگرامیه و همیشه و در هر کجا که باشه با فیلتر یه دستی به صورتش میکشه و چیک چیک عکس! خانوم بازیگر گهگاهی هم برای تنوع برنز میکنه و باز سفید میشه که البته باز برنز شدنه هم دست فیلتراسیون رو میبوسه نه سولاریوم! 

در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

فریبا نادری و آبجی خانوم کُپ خودش!

فریبا نادری یک برادر و دو خواهر داره و گویا حسابی هم بهم وابسته هستند و جونش واسه هم درمیره خانوم بازیگر چندی پیش در توصیف خواهر و برادرش نوشته بود:

خواهر یعنی یک لبخند واقعی گوشه لب؛ برای همیشه خواهر یعنی: مهربون بودن خواهر یعنی: درد دل خوب گوش دادن خواهر یعنی: تو هر شرایطی کنارت بودن که من از خوبِ روزگار دوتا خوبش رو دارم و یه برادر که مثل کوه کنارمونه...

شایان ذکر است فائزه خانوم که آبجی کوچیکه خاندان هستند گویا وکیل دادگستری تشریف دارن.

khahare-fariba-naderi-1

بیوگرافی جالب فریبا نادری

فریبا نادری متولد ۱۳۶۳، بازیگر و مدیر بازرگانی ایرانی است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد، او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال «گل بارون‌زده» باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند. او به جز بازیگری به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل است، وقت خود را صرف آشپزی می‌کند.

رشته تحصیلی‌ام، گرافیک رایانه‌ای بود، اما می‌خواستم زودتر به هدف‌هایم نزدیک‌ شوم. من با کار بازاریابی شروع کردم، البته به علت بازیگری نمی‌توانستم تمام وقت کار کنم.

Untitled (1)

ازدواج ها و دختری که اونور آب به دنیا اومد!

فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده که اولیش آقای کارگردان معر.ف مسعود رسام بود که پس از عشقی کوتاه با فوت ایشون به اتمام رسید اما فریبا نادری بعد از چند سال که دوباره ازدواج کرد حالا همسری پولدار داره که صاحب فرزندی دختر به نام یارا نیز هستند اما خب ایشونم همانند بسیاری از همکاراشون رفتن اونور آب دخترشونو به دنیا آودن!

328954491664521549

ff

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها