|

همسر دوم شهاب حسینی چادری شد و روبنده می‌پوشه ؛ خوش فِیس‌ترین مدل ایرانیه!

sanaz arjmand shayanews

ساناز ارجمند همسر شهاب حسینی می باشد که در مدلینگ دستی بر آتش دارد و تصویری از خود منتشر کرد که فقط باید گفت برگام!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- این روزا دیگه ازدواج و طلاق بین بازیگرای سینما و تلویزیون به خصوص برای اونهایی که راهشون بر روی پرده نقره ای بیشتر باز هستش، راحت و روال شده و یه جورایی دیگه کسی این موضوع رو مشکل نمیدونه. مثلا آقای شهاب حسینی به تازگی مهر ازدواج دومشون خورده و با خانومی به نام ساناز ارجمند وصلت کردن اما خب در خفا و در کمترین جواشی.

شهاب حسینی از بازیگران بسیار جذاب و کاربلد سینمامون می باشد که سااالهاست بازی میکنه و به اندازه موهای سرش طرفدار داره. شهاب حسینی از کم حاشیه ترین هنرمندان هستش که تا به حال همه جوره کاراکتری رو ایفا کرده، اونم درجه یک!

همسر دوم شهاب حسینی چادر شد و روبنده می‌پوشه

اما مورد دیگه ای که هست اینه که آقایون بازیگر جدیدا علاقمند به خانومای مدل و بلاگر شدن و این مدت سه چهارتایی هستن که با خانومای اینچنینی ازدواج کردن. ساناز ارجمند نیز در این حوالی فعالیت داره اما خب تصاویر بسیار زیادی از وی دیده نشده و کلا انگاری دنبال جنجال نمیگرده!

در ادامه نمونه ای از استایل خانوم خانومارو مشاهده می کنید که در نوع خودش جالب بود.

unknown_81946221_2727734083988600_1202975351408857804_n

وقتی شهاب حسینی از میون خوشگلا همسرشو انتخاب میکنه

البته که شهاب حسینی چندان جنجالی نبود و یا اگر هم موردی ازش دیده و شنیده میشد چندان مورد غضب مخاطب قرار نمیگرفت تا اینکه خبر ازدواج دوم آقای سوپراستار منتشر شد.

حالا شاید بگین خب دوست داشته ازدوج کنه چیه مگه! اما خب خیلی از کاربران بر این نظرند که چرا شهاب خان همانند بسیاری از آقایون بازیگر دیگر رفته دختری همسن و سال دخترش رو گرفته! و برخی هم حتی این رو کودک همسری می نامند! البته که خیلی از کاربران هم با این قضایا موافقند و بر این نظرند که به کسی ربطی نداره و خب اگه بخوایم واقعیت رو هم بگیم زندگی شخصی هر کسی مربوط به خودشه اما انگاری همسر جَوون گرفتن هم بین بازیگران مرد مشهور بسیار تِرند شده و دلشون نمیاد وقتی از قبلی جدا شدن اینبار هم برن سراغ سن خودشون!!

رونمایی+شهاب+حسینی+از+زن+دومش+با+۱۷+سال+اختلاف+سنی!+++عکس

شگفتا! آقایون بازیگر چه خوش خوراااک شدن تو زن گرفتن!

البته که این اختلاف سنی تنها برای شهاب خان نبوده چرا که چندی پیش پیمان قاسمخانی هم با میترا خانوم ابراهیمی ازدواج کرد که اون هم متولد سال 1369 است بیش از 19 سال اختلاف سنی دارد. یا حتی پژمان جمشیدی هم که این روزها زمزمه های ازدواجش در فضای مجازی شنیده می شود از همسرش نگار فرهمند 12 سال بزرگتر است و در آخر هم بهرام خان رادان که از همسرش مینا مختاری که اون ها هم یه 10 سالی با هم اختلاف سنی دارند.

حالا همه اینا به کنار، مهدی هاشمی و رضا رویگری اختلاف سنی همچون پدر دختر با همسرانشون دارن که دیگه اونا خیلی باحالن!!!

بهرام+رادان+

شهاب حسینی عاشق نچرال فِیسا و چشم رنگیاس، اینم سند!

ساناز ارجمند یه دختر دهه شصتیه که آخرا این دهه به دنیا اومده اما خب چهره ای بی بی فیس تر از اونچه که سن و سالش میگه داره. ساناز سعیدی همونطور که در تصاویرش مشخصه چندان اهل میکاپ نیست و ترجیحش بر اینه که نچرال و دخترونه بمونه.

اصلا یکی از دلایلی بی بی فیس بودن وی هم همینه که خانوم خانوما متفاوت از خیلی از زنان و دختران جامعه هستش و دستی بر آتش آرایش نداره!

البته که ناگفته نمونه همسر قبلی شهاب خان یعنی خانوم پریچهر قنبری نیز از چشم رنگیای خدا بودن و خب این نشون میده که آقای بازیگر علاقه خاصی به چشم رنگی دارن.

پریچهر+قنبری

اما ساناز ارجمند کیست؟

روز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی شین برگزار شد که حضور شهاب حسینی در کنار یک خانم جوان به نام ساناز ارجمند باعث شد که حواشی زیادی برای این دو چهره به وجود بیاید و گفته شود که شهاب حسینی با ساناز و ارجمند که ۱۷ سال اختلاف سنی دارد ازدواج کرده است.

ساناز ارجمند سال 1369 در شهر مشهد به دنیا آمده و در چند سال اخیر به تهران نقل مکان کرده و در پروژه های عکاسی مدلینگ و آتلیه ها فعالیت می کرد. ساناز خانوم از کارکنان کمپانی سون اسکای است. این شرکت متعلق به شهاب حسینی می باشد. شروع آشنایی این زوج در برنامه هم رفیق بوده و ساناز ارجمند در این برنامه به عنوان عکاس فعالیت داشته است.

unknown_74417788_910325756054163_5955543278385408726_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها