|

وقتی "مریم مومن" تیپ زده اجق وجق اما تو چشم؛ خانوم یه خروار گل عین گونی گذاشته کولِش!

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر محبوب که این روزا با عکسای جینگولش داره کل اینستا رو میترکونه و تو میکاپی نیس که نغلتیده باشه، حالا با فیلتر تشریف آورده!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مریم مومن بازیگر خوش چهره و ستاره نوپای سینما و تلویزیونه که اخیرا با سریال جادوگر مهمون خونه های مردم بود. مریم مومن که علاقه زیادی به سلبریتی شدن داره و با عکسای خفنش داره اینستا رو میترکونه روز به روز بیشتر طعم شهرت رو میچشه. مریم مومن از اولین باری که در سریال بانوی عمارت دیده شد، به عنوان یه پدیده ازش نام میبرن که با استایلای خاص خودش و البته فازای بترکونی که تو اینستا میگیره، بیشتر از پیش داره به سلبریتی شدن نزدیک میشه.

مریم خانوم به تازگی عکسی از خودش منتشر کرد که او رو غرق در میکاپ و البته فیلترینگ خفن نشون میده. این بازیگر که کلا دوست نداره یه عکس ساده از چهره واقعی خودش بذاره و عاشق هر چی فیلتر و این مدل چیزاس، حالا چند وقتیه که بدجوری زده تو این کارا و همش داره با عکسای رنگ و وارنگی که تو اینستا زیر بار کلی فیلتر میرن، یه پرنسس مجازی از خودش میسازه. مریم مومن با وجود اینکه این همه سعی در اغراق ظاهرش داره، اما باز هم طرفدارای پر و پا قرص کم نداره و باز به همین روند ادامه میده. مژه های کمون دارِ مریم خانوم عجیب کفِ هر چی ژینگول بازیه درآورده!

g

تیپای عجیب غریب مریم مومن که از رو اَجنه کپی برداری شده!

مریم مومن از اون دسته بازیگراییه که به محض اینکه دید تو بازیگری داره خوش میدرخشه و طرفدارای بی شماری پیدا کرده، حسابی زد تو کار تیپای جنجالی و داره روز به روز بیشتر از قبل با استایلاش اینستا رو میترکونه.

خانوم خانوما که عادت داره همش از یه آتلیه به یه آتلیه دیگه بره و هی با ژستای برگ ریزون از خودش عکس بندازه تا بلکه بتونه طرفدارای بیشتری واسه خودش دست و پا کنه. مریم مومن جدیدا با یه استایل خرجکاری شده چنان فاز گرفته که انگاری لباس سوفیا لورن به تن داره و اینقدر ژستاش از یه عکس به عکس دیگه در حال تغییره که نگو و نپرس!

s

ee

مریم مومن یه کوچول خانومه تو لباس بزرگا!

مریم مومن از وقتی پا گذاشت به عرصه بازیگری حسابی افتاده رو کل با خفنای این حرفه و در عین اینکه چندان سنی نداره ولی همیشه پارتنر بازیگرای مسن تر از خودش رو به عهده میگیره. مریم خانوم با این کارش ثابت کرده که هیچ جوره نمیخواد سنش رو اونی که هست نشون بده. ایشون متولد 1377 هست یعنی 24 سالشه.

در حالی که اگه ظاهرش رو با تیپایی که میزنه مقایسه کنی قطعا تصور میکنی باید متولد دهه شصت باشه. خب از اونجایی که خانوم یکم درشت و تپلی میزنه، این اتفاق کاملا طبیعیه، ولی چون در اولین نقشش با حسام منظور بازی کرد که الان نزدیک به سی و خورده ای سالشه، این ذهنیت رو برای همه به وجود آورد!

q

dd

تلاش های بی وقفه مریم مومن که گویا راه به جایی نمیبره!

مریم مومن در آخرین اثر خود در سریالی به نام "جادوگر" نقش آفرینی کرد که در عین اینکه خیلی هم خوب و خاص تونسته بود خودش رو با امثال احمد مهران فر در یک سن و سال نشون بده، اما متاسفانه به خوبی ازش استقبال نشد و مریم مومن در این پروژه شکست خورد.

البته خیلی از کاربرا تو اینستا واسه هر عکس و تبلیغی که از تیزر این فیلم میشد، سیلی از ابراز علاقه ها رو به سمت خانوم روانه میکردن، ولی مشخص نیست که چطور این حجم از محبت ها در دیده شدن سریال جادوگر هیچ تاثیر نداشته. حتی چند وقت پیش هم که مریم خانوم یه تئاتری رو بازی کرده بود به قدری پشت سر هم و مدام هی از این تئاترش تبلیغ میکرد و میگفت بیاین ببینین که قشنگ مشخصه داره کم کم میره کنار از خاطره ها!

tr

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها