|

غش و ضعف ژذابای دو عالم واسه الناز شاکردوست؛ تیپ میلیاردی کنار آقایون خوشتیپ!

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست سلبریتی تموم عیار سینما با تیپای جذاب که اخیرا با تولدی خفن، داداش جانشُ سوپرایز کرد و مایه داریش رو حسابی به رُخ بقیه کشید!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الناز شاکردوست بازیگر خوش چهره و فوق العاده محبوب ایرانیه که از اولین روزی که وارد فضای سینما شد تابحال تونسته تعداد بی شماری از مردم رو به عنوان طرفدار پر و پا قرص خودش دربیاره. الناز شاکردوست این روزا حسابی داره واسه خودش میترکونه و با مراسمای اکران راه و بیراه همه رو در ید بیضاء خودش آورده. الناز شاکردوست علاوه بر اینکه یه بازیگر خفن و تموم عیاره، با استایلا و ژستای جذابش هم بیش از پیش سعی داره از بقیه سلبریتیا جلو بزنه و اینستا رو با عکسای جینگولش عجیب بمبارون کرده.

الناز خانوم که چند وقت پیش تولد آق داداشش بود با یه سبک متفاوتی از خودش و خونوادش رونمایی کرد. ایشون که گویا تازگیا کمر همت رو بسته که خواهر و برادرش هم بیاره جزو خفنای اینستا، دیگه هر جا بره اونا رو همراه خودش میکنه. از قضا تولد برادرش بوده و چه مناسبتی بهتر از این که بخواد خوشبختیشون رو به رخ بقیه بکشه.

شاید در تصورتون یه مراسم خیلی لوکس و لاکچری تو برج میلاد یا یه هتل رستوران خفن باشه، ولی در اشتباهین. الناز شاکردوست طبق معمول با یه سوپرایز برگ ریزون تشریف آورده و یه بالون رو برای داداش جانش آماده کرده. بله خب نمونه واقعی این ضرب المثال که دارندگی و برازندگی میشه الناز خانوم که جدا از هر اتفاق و شرایطی تولد داداشش رو روی بالون و میون ابرا میگیره تا بگه ما داریم و حسابی هم خفنیم و پشتمون هم به یه دنیا مایه تیله گرمه!

تیپای میلیاردی الناز شاکردوست کنار خوشتیپا چی میگه!

الناز شاکردوست از همون اولی که اومد تو سینما شد پارتنر یکی از خوشتیپ ترین سلبریتیای ایرانی و ثابت کرد تو این قضیه خیلی دست بالا میگیره. این روزا هم که فیلم ابلق و تی تی شده نثل همه سینماها خانوم خانوما همراه با هوتی خان و از همه مهمتر پارسا پیروزفر و بهرام رادان همبازی میشه. این نشون میده که نو که میاد به بازار کهنه میشه دل آزار!

Untitled

الناز خانوم تو مراسمای اکرانی که این چند ماهه رفته تیپی نیس که نزده باشه و هر روز خدا هم با یه استایل جدید که مایه داری ازش چیکه میکنه میاد جلو کلی دوربین تا بعدش حسابی راجع به ست شدن تیپ و میکاپ خفنش بحث بشه. مثلا یه بار به مراسم اکران تشریف میاره با تم میکاپ برنزه که رسما انگاری قیرمالی کرده فیسش رو و داداش گریل شدش هم میشه ست خانوم. بعد از اون یهو با میکاپی میاد که کُپ آنجلینا جولی میشه و همه رو میذاره تو کف که بیا و ببین!

jj

ds

hfgrhrf

این تیپ خفن الناز شاکردوست از کجا میاد!

الناز شاکردوست از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون و یه سلبریتی تمام عیار به حساب میاد که سالهای بسیاری است در صدر بازیگران پرکار قرار داره و اخیرا تو هر فیلمی که بازی میکنه قطعا یه جایزه برنده میشه که این موضوع نشان از تجربه پربار ایشون داره.

اما شاید براتون جالب باشه بدونین که الناز خانوم فقط در عرصه سینما حرفه ای نیست و در کنار کارهای خیر و البته حاشیه سازی که انجام میده، طرفدار پر و پا قرصِ ورزشه. الناز خانوم به هیکلش خیلی اهمیت میده و ورزش هایی مثل دوچرخه سواری، کوهنوردی، بوکس و فوتسال رو در کنار هم پیش میبره و بی تردید داشتن یه همچین استایل روفرمی صدقه سر همین ورزش های راه و بیراهیه که با تبلیغ کردنشون جمع زیادی از ورزشکارا رو هم طرفدار خودش میکنه.

ww

j

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها