|

مهسا طهماسبی بازیگر ساده برف بی صدا می بارد خط چشم کشید سانتی مانتال؛ آقاش چه ژِنتلمنه!

mahsa tahmasebi shayanews

مهسا طهماسبی بازیگر تلویزیون که در اینتسا تصاویر بسیاری از خود منتشر می کند اینبار با عکسی از شناسنامه از مادر شدنش خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- خب تو این چند سال اخیر میدونیم که کلی بازیگر جَوون و جذاب وارد عرصه بازیگری شدن که خب برخیشون استعداد خوبی دارن و تعدادی هم الکی پلکی فقط برای اینکه یه فیس خوبی دارن و یا پارتی خوبی داشتن وارد بازیگری شدن و حالا برا خودشون شاخی هستن! اما در میان این هنرپیشه های تازه وارد مهسا طهماسبی نیز حضور دارد که با بازی در سریال "برف بی صدا می بارد" مشهور شد. مهسا طهماسبی نیز از هنرمندانی است که با پارتی بازیِ دو طرفه به این شغل ورود کرد و حالا در اینستاگرام تصاویر بسیار زیادی از خود در غالب بازیگر منتشر می کند.

حالا چرا اینو گفتیم چون خیلی از بازیگران خانوم و آقا هستند که به هیمن راحتی اومدن و بازیگر شدن اما خب شاید خیلی از هنرمندانی که استعداد خیلی بیشتری دارن نتونن خودشونو نشون بدن چرا چون پارتییی ندارن!

از این ها که بگذریم و برسیم به مهسا خانوم طهماسبی باید بگیم که ایشون خیلی زیاد اهل عکس بازی هستن و از وقتیم که ازدواج کردن همسرشون رو هم مشهور کردن انقدر که عکس گذاشتن. در ادامه تصویری از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که با خط چشم جذابش مورد توجه کاربران قرار گرفت.

e

مهسا مهسا طهمسابی بعد عروس شدن زووود مامان شد!

مهسا طهماسبی سال گذشته عروس شد و به جرگه متاهلین پیوست. اما به تازگی خانوم خانوما با انتشار شناسنامه ای از دختر کوچولوش خبر از مادر شدنش داد که خب با واکنش زیبا و نظرات تبریک همکاران و هوادارانش همراه بود.

Untitled

عمه که فحش نیست! مهسا طهماسبی با عمه خانومِ معروفش بازیگر شد!

اما گفته بودیم که مهسا طهماسبی برای ورودش به بازیگری معرف داشت حالا کی؟! مهسا طهماسبی از اون دسته بازیگرانی هستش که صرفا به دلیل استعدا خودش وارد این عرصه نشد که بخوایم بگین با تلاش و سخت کوشی رفت و تست داد و به زور انتخاب شد! خیر...

بلکه خانوم بازیگر به دلیل وجود عمه ای مشهور به نام مائده طهماسبی و شوهرل عمه ای مشهور تر به نام فرهاد آئیش به راحتی تونست به علاقش دست پیدا کنه و شناخته بشه.

مهسا طهماسبی حتی اولین بار در سریال دیوار به دیوار نیز با شوهر عمه جانش هم بازی بود! خیلی از بازیگران هستند که چنین با پارتی بازی وارد این عرصه شدن اما خب از یه جایی به بعد همه چیز دست استعداد و توانایی اون بازیگره که چطور خودش رو نشون بده!

باز خوبه مهسا خانوم ابتدا با سریال شروع کرد و همانند ماهور الوند دختر آقای سیروس الوند از همون اول نپرید سینما!

oo

2b59dc59-0a5f-4a23-bc1c-c821af9f75d1

مهسا طهماسبی بازیگر ساده ای که اینستا تو مشتشه!

مهسا طهماسبی همانند مثلا الهام حمیدی از چهره های مثبت بازیگری هستش که بهش میاد کلا دختر خوبی باشه و کاراکترای منفی رو بازی نکنه اما در واقع خانوم خانوما خیلیم شیطون هستند و عکس باز خوبیم می باشند.

حالا چرا اینو میگیم چون مثلا برخی از بازیگران هستند همانند رویا نونهالی که کلا بهشون نقشای مثبت نمیاد و همش تو ظاهر و باطن یه خلافکار و باند باز و این موارد دیده میشه که خب برمیگرده به روحیه و میمیک صورت اون بازیگر!

و یا مثلا مهسا طهماسبی گفتیم خیلی عکس میذاره و خب خوبیش اینه که تنوع داره و از آرایش کرده و خوشگل و آراسته گرفته تا شکلک درآورده و نچرال و تاز هم شده منتشر میکنه و اهل ژست گرفتنم هست. خب برخی از هنرمندان هستند همانند فریبا نادری که عکس زیاد میذارنااا ولی خب هیچ تنوع و حرکتی در تصاویر ندارن که در نهایت پیجشون میشه یه صفحه با عکسای تکراری!

در ادامه مهسا طهماسبی رو می بینیم البته از نوع اینستاییش!

mahsa-tahmasebi8

236499819-parsnaz-com

بیوگرافی شیرین مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی متولد 9 آبان 1372 در کرج ، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش عروسکی از دانشگاه تهران می باشد که ابتدا با تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه از 22 سالگی جلوی دوربین رفت.

ازدواج

مهسا طهماسبی 19 دی 1399 در 27 سالگی با انتشار متن زیر خبر نامزدی خود را رسانه ای کرد و در 1 تیر 1400 مراسم عروسی خود را برگزار کردند. البته که خانوم بازیپگر ابتدا همسرشون رو به عنوان رفیق معرفی کرده بودند که همین باعث شد تا بسیاری از کاربران موارد دیگر رو هم بو ببرند!

خوش ‌تر از دوران عشق ایام نیست / بامداد عاشقان را شام ‌نیست / تا همیشه عاشقتم … مبارکمون باشه 

Untitled (2)

Untitled (3)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها