|

حواسی تازه از امیر تتلو

امیر تتلو داره برای کنسرتش خودش رو آماده می کنه و این میون یه سری سورپرایز جذاب داره که یکی از اون ها خانوم پیانیستی که تاه اومده تو بندش

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امیر تتلو از سحر قریشی جدا شده و حالا هر کدوم از اون ها داره راه و مسیر زندگی خودش رو می ره. تتلو این روزها فقط یه چیز براش مهمه و اون هم کنسرت 29 مهر ماه که داره حسابی خودش و بندش رو محیای اون روز می کنه و به گفته خودش هر چی داشته و نداشته رو برای این کنسرت گذاشته وسط؛ از پول و پس انداز بگیر تا رو زدن به دوستا و آشناهاش برای محیا کردن ادوات و مقدمات اجرای برنامه

unnamed (3)

آقای گیتاریست تنها عضور جدید تیم تتلو نیست و امیر برای پیانو هم یک نوازنده خانوم به بندش اضافه کرد. این اقدام تتلو یعنی اضافه کردن نوازنده جوان خانوم شاید به نوعی دهن کجی باشه نسبت به سحر قریشی چرا که از وقتی این دو نفر از هم جدا شدن تو فضای مجازی و اینستاگام به کرات به هم تیکه انداختن و حسابی از خجالت هم دراومدن!

خودزنی امیر تتلو؛ "من چقدر زر می زنم"

امیر تتلو تا به امروز سه کنسرت برگزار کرده که دوتاش تو ترکیه و یکی تو گرجستان بوده. حالا در آستانه کنسرت چهارم تتلو ویدیو های کنسرت های قبلی ش رو نشست دید و واکنش خیلی عجیبی با اون کنسرت ها نشون داد.

تتلو تو پیج شخصی خودش نوشت:دارم کنسرتای قبلی رو بررسی میکنم افتضاح بودیم! هم من هم شما! چقد جلف! چقد چیپ  چقدر بی ادبیم‌ همه مون!چقد کثیفه همه چی!! چقدر خَر بودم!! 

البته از گرجستان که اومدم تا کنسرت قبلیه استانبول هِی بهتر و بهتر شد ولی در اینکه همه شون افتضاح بودن شکی نیست !! 

اصلا آدم درست حسابی مگه انقد زر میزنه رو استیج؟ من چرا انقد زر میزدم!؟ 

ملت اومدن کنسرت ببینن آهنگ گوش کنن من هِی زر میزنم یه سری هم بیخود هِی جیغ میکشن اونا باعث میشن من بیشتر زر بزنم و من باعث میشدم اونا بیخود جیغ بزنن.

تو این کنسرت اصلا زر اضافه و سلام و علیک نداریم. یه آهنگ میخونیم میریم. دی جی میاد برنامه اجرا میکنه ! باز ما با یک یا چند تا آهنگ میایم و میریم!! من نه جز صدای بندم صدایی رو نمیشنوم نه چشمام چیزیو میبینه اون روز !! من فقط اجرا میکنم !! راستش من با همه قهرم....

unnamed (2)

تتلو، تهی و پیشرو در حال برنامه ریزی برای کنسرت

تتلو و سحر قریشی هر کدوم میلیاردی زدن به جیب!

گویا ازدواج امیر تتلو و سحر قریشی یک معامله دو ساله و چندصد میلیاردی با اسپانسری یک رمز ارز و بازدید یوتیوب بود و در این ماجرا هم پای یک تهیه کننده به نام سینما و تلویزیون مطرح بود و سهم اون از این ماجرا 20 میلیارد تومان خالص بود. روایت این ادعا خانمی به اسم آرامه اعتمادی هستن که خودشون رو فعال رسانه ای معرفی کردن و در تکمیل ادعاشون به آهنگی از امیر تتلو که به ارز دیجیتال اشاره داره استناد کردن.

اما چرا این ادعا ها ناصحیح است؟

سناریوهایی که این خانم روزنامه نگار سابق مطرح کرده احتمالاً درست نیست چرا که اولاً کاربران صفحه تتلو و سحر قریشی اکثرا با آی پی ایرانو با فیلترشکن بازدید می‌کنند مبلغ چندانی جهت تبلیغات به آنها  تعلق نمی‌گیرد.

در ثانی آهنگی هم که خانوم اعتمادی به اون استناد کرده «منو بساز از اول» نام داره که آهنگ جدید تتلو نیست و بعد از آن چند موزیک منتشر کرده است. تو بخشی از این آهنگ تتلو میگه که "جز ارز دیجیتال اصلا هیچ عرضی ندارم"

شایان ذکر است که در زمان انتشار این موزیک بحث ارز دیجیتال تتل کوین مطرح بود که منحل شد و تتلو مدعی شد از کسی که بانی این کار بوده است شکایت کرده است.

تتلو-و-سحر-قریشی-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها