|

جواهرات گرون و لاکچری "مرجانه گلچین" رو باخ؛ مانتو جواهردوزی و جوجه روسری چه نشسته بهش!

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین بازیگر جذاب ایرانی می باشد که حسابی اهل دله و تصاویر ژیگول زیادی از خودش منتشر میکنه اما اینبار لباس خانوم خانوما سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- مرجانه گلچین از بازیگرای سن و سال دار اما جذاب تلویزیون و سینمای ما می باشد که البته این روزها بسیاااار زیاد کم کار شده و تنها در اینستاگرام دیده میشه. مرجانه گلچین همانند بسیاری از همکارانش ظاهرا از یه سنی به بعد دیگه پیشنهاد کاری چندانی نداشت چرا که مدتها پیش مرجانه گلچین به زیادی روی بازیگر زن در سینما (سحر قریشی) اعتراض کرده بود و در رابطه با اینکه بازیگرای دیگه بیکار میمونن ابراز ناراحتی کرد.

مرجانه گلچین گرچه خیلی وقته بر روی پرده نقره ای و جعبه جادویی دیده نمیشه اما در صفحه گوشی ها اتفاقا خیلییی هم بولد و پررنگه و از اونجایی که حسابی فعالیت داره در فضای مجازی، خب هواداران بسیاری هم داره. اما فکر نکنید هواداران خانوم بازیگر کمن و یه چند تایی هم فن پیج داره، بلکه اتفاقا و برخلاف تصور مرجانه گلچین از دسته چهره هایی هستش که طرفداران بسیااار زیادیم داره که حتی براش جشنم میگیرن! 

اما خب در مقابل همونطور که گفتیم خانوم بازیگر تو مجازی حسابی اکتیوه و تصاویر بسیاری از خود منتشر میکنه. در ادامه نونه ای از آن را مشاهده می کنید که استایل دو رنگ وی مورد توجه کاربران قرار گرفت.

marjanegolchin_1657489972

مرجانه گلچین دل داره قد پری دریای!

خب میدونید که تو این دو سه ساله اخیر مینی اسکارف و یا روسری های کوچیک که سر خانوم گلچین هم هستش خیلی زیاد تِرند شدن و دخترای تینیجر و جوان ازش استفاده می کنن.

اما نکته جالبی که هستش اینه که مرجانه گلچین نیز خیلی زیاد علاقمند به این سبک روسریاست و در بیشتر استایلاش هم دیده میشه.

مرجانه گلچین از بانوان عجیبی هستش که جدا از سن و سالش تیپاشو انتخاب میکنه و همیشه سعی داره تا جَوونن تر دیده بشه.

marjanegolchin_1659569621

مرجانه گلچین شاخ محفلای زنونه! چه پولی در میاره ...

مرجانه که فارغ التحصیل انگلیس هست و چند سالی هم اونجا زندگی کرد این روزها با رونق شبکه های اجتماعی تو این فضا هم فعالیت داره و هر از گاهی عکس و استوری های مختلفی هم از خودش و هم از رخدادهای روز منتشر می کنه.

این حضور مرجانه گلچین در کنار محبوبیتش باعث شده که خانوم بازیگر مورد توجه بیزینس های مختلف هم قرار بگیره و خیلی از صاحبان مزون و موسساتی که خدمات زیبایی و حتی درمانی ارائه می کنند از مرجانه گلچین بابت تبلیغاتش استفاده کنند موضوعی که شاید باتوجه به سن و سال مرجانه گلچین (54 سال) کمی عجیب به نظر بیاد.

آرایش های مرجانه گلچین شبیه به جادوگر پری دریاییه!

مرجانه گلچین که حسابی اعتماد به نفسش داره سر به فلک میکشه، با یه عالمه میکاپ رنگارنگ چنان تو اینستا خودنمایی میکنه که نگو و نپرس. اگه یکم تو پیجش بگردین قطعا عکسای جورواجورش توجهتونُ به سمت خودش جلب میکنه که این خانوم کی این همه فازش خفن شد که ما نفهمیدیم. 

dv

مرجانه گلچین با یه باد آبروش افتاد به خطر!

از این ها که بگذریم چندی پیش تصویری از مرجانه گلچین در جشن حافظ منتشر شده که ظاهرا لباس ایشون باد خورده و باز شده است. اما نکته ای که توجه کاربران را جلب کرد ساپورت بسیار تنگ و نازکی بود که پای خانم بازیگر است و از خانم گلچین چنین حرکتی بعید بود اما ظاهرا ایشون هم تیپ های نامتعارف را می پسندند! این تصویر خانم گلچین باعث شد تا افرادی مریض و سودجو نظراتی زشت درباره اش بدهند.

celebrityha_ir_1636794286+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چرا هنر پیشه ها وقتی پنجاه رو رد میکنن میرن تو توهم آرایش‌های آنچنانی؟

  • ف ی ارسالی در

    خانم نیوشا خیلی نهربونی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها