|

حرکت سحر قریشی تو دبی همرو مسخ خودش کرد؛ تتل انگاری چِت زده پرت میگه!

sahar ghoreyshi amir tatallo shayanews

به نظر می رسه سحر قریشی دیگه کاملاً از زندگی امیر تتلو خودش رو کشیده بیرون و دیگه هیچ ارتبطی بین این دو سلبریتی پر حاشیه وجود نداره

لینک کوتاه کپی شد
8

این روزها که خبر جدایی امیر تتلو از سحر قریشی در فضای مجازی بسیار داغ است در یک اقدام جنجالی این خانم بازیگر عکس های تتلو را پاک کرد.

به گزارش «شایانیوز» تتلو دو شب پیش برای مسیحا دختری که این روزها در کنار بند موسیقی او است تولد گرفت و ویدئوهایی منتشر کرد که احتمالا بازگشت قریشی را بسیار کم می کند.

در بیوگرافی اینستاگرام قریشی هم دیگر خبری از اشاره ی او به رابطه ی عاشقانه اش با تتلو نیست.

f0235-1024x683

سُلطه عجیب امیر تتلو بر روی سحر قریشی!

رابطه امیر تتلو سحر قریشی مثل خود این دو نفر عجیب و پر از ابهام است حالا که چندین بار تتلو اعلام کرده همه چیز بین اون هما تموم شده و حتی سحر هم انگار این موضوع رو پذیرفته است تتلو با انتشار پستی دوباره همه رو شگفت زده کرد. تتلو گفت که درسته سحر قریشی رفته و دیگه پیشش نیست اما هر وقت که اراده بکنه می تونه سحر رو برگردونه!

f0504

انتقاد شدید تتلو در کانال یوتیوبش از برخی رفتارهای قریشی

دعواهای مجازی سحر قریشی و امیر تتلو از اردیبهشت ماه امسال با انتقاد شدید تتلو در کانال یوتیوبش از برخی رفتارهای قریشی در کنسرت اخیر خود در استانبول آغاز شد. این دعوا با انتشار یک متن عذرخواهی از سوی سحر قریشی به پایان رسید.

اما یک ماه بعد تتلو در پیامی دیگر مدعی اعتیاد سحر قریشی شد و خود را مجرد اعلام کرد. این بار نیز قریشی با انتشار پیامی از تتلو عذرخواهی کرد.

این قهر و آشتی های مجازی اما طی ماه های بعدی نیز بارها تکرار شد، امری که بسیاری آن را جنجالی ساختگی برای جذب مخاطب می دانستند.

در هفته های اخیر نیز تتلو در پیام هایی در کانال یوتیوبش با تکرار ادعای اعتیاد سحر قریشی، اعلام کرد قریشی خانه ی او در ترکیه را به مقصد دبی ترک کرده است.

تتلو همچنین مدعی شد قریشی با کارشکنی تلاش کرده بود کنسرت آینده ی او را به هم بزند. تتلو تأکید کرد موسیقی و کارش بالاترین اولویت را برای او دارد و به خاطر آن از هر کسی می گذرد. او در نهایت برای چندمین بار خود را مجرد اعلام کرد!

رونمایی سحر قریشی از سرگرمی جدیدش در دبی

سحر قریشی در این تصویر نشان می دهد که دستی زنانه مشغول کشیدن نقاشی است. برخی کاربران گفته اند که این فرد سحر قریشی است و به تازگی هنر نقاشی را آغاز کرده است.

اما بخش دیگری از کاربران گفته اند که این فرد سحر قریشی نیست و تنها از این تصویر استفاده کرده است.

برخی هم می گویند که به نظر می رسد فردی در حال کشیدن تصویر سحر قریشی است و او علاقه مندی اش را تصویر کشیده است.

ezgif.com-gif-maker (9)

اما بخش دیگری از کاربران گفته اند که این فرد سحر قریشی نیست و تنها از این تصویر استفاده کرده است. برخی هم می گویند که به نظر می رسد فردی در حال کشیدن تصویر سحر قریشی است و او علاقه مندی اش را تصویر کشیده است.

البته سحر قریشی استوری دیگه ای هم منتشر کرد که گویا می خواهد تو دبی گواهینامه بگیره و این ذهنیت رو ایجاد کرده که انگار ماندن سحر تو دبی کوتاه و موقتی نیست!

unknown_299485542_123778003733676_686744664661023521_n

unknown_299598417_1230875364433791_4993794870809976805_n

سحر قریشی به بازگیری و سینما برمی گردد؟

سحر قریشی به تازگی تمام تصاویر مشترک اش با امیر تتلو را از صفحه اش پاک کرده است.

همچنین خانوم بازیگر که پیش تر در بخش بیو به امیر تتلو اشاره کرده بود که حالا آن نشان اختصاصی را پاک کرده است. حذف هایی که به اعتقاد کاربران نشان از جدایی این دو دارد.

اکنون هم سحر قریشی تصاویری از گریم اش در فیلم سینمایی تازه اش منتشر کرده است و نشان داده که قصد دارد مسیر بازیگری اش را دوباره دنبال کند.

ezgif.com-gif-maker (10)

شاخ بازی تتلو واسه هواداراش!

 امیر تتلو در کانال یوتیوب خود اعلام کرد که کنسرت شهریور ماه اش در ترکیه را لغو کرده و قرار نیست پول بلیت‌های خریداری شده را نیز به خریداران بازگرداند!

او درباره دلیل این تصمیم نیز اعلام کرد که، چون پول سالن و تمرین و هزینه‌های جانبی پرداخت شده، نمی‌تواند پول را برگرداند و آن‌ها بایستی در تاریخ جدید که حوالی مهر ماه اعلام شده، به کنسرتش بیایند!

channels4_profile

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها